In urma cu 15 ani si doua zile, aceasta poza marca inceputul constructiei “autostrazii Transilvaniei”. Dupa aceasta perioada de timp si circa 1,5 MILIARDE de euro cheltuite, Romania nu are, in continuare, aceasta autostrada.

De atunci s-au perindat multiple Guverne si zeci de ministri ai transporturilor. NIMENI nu a raspuns pentru incapacitatea de a avea pana in prezent o autostrada a Transilvaniei.

Actualul Guvern promitea in campania electorala sute de kilometri de autostrazi, inclusiv finalizarea Autostrazii Transilvaniei. Din pacate, Guvernul Dancila si cele anterioare, tot PSD, nu au reusit sa finalizeze decat cateva zeci de kilometri, si aceia inceputi in alte mandate.

CNAIR a inaugurat, in luna iulie 2018, loturile 3 si 4 ale Autostrazii Sebes Turda. Acestea masoara impreuna 28, 7 kilometri si ar fi trebuit deschise traficului inca din anul 2016.

Apoi, pe 28 septembrie, s-a deschis circulatia pe "autostrada muzeu", un lot al Autostrazii Transilvania. Aceste lucrari ar fi trebuit sa fie finalizate de Bechtel, cu mai multi ani in urma. Dar cum statul roman si constructoul american nu s-au inteles, contractul a fost reziliat, iar CNAIR a scos din nou la licitatie bucati de autostrada.

La jumatatea lunii decembrie s-a deschis traficul pe 13,7 kilometri de Autostrada Transilvania, de la Iernut pana la Ungheni (aproape de Targu Mures), cu trecere prin Ogra. Si aceste sectoare de drum ar fi trebuit sa fie gata in urma cu cel putin 3 ani.

Sursa foto: Libertatea.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri