Tarile Uniunii Europene au respins introducerea WiFi ca standard pentru masinile conectate, dupa ce Parlamentul si Comisia Europeana reusisera sa ajunga la un acord cu privire la WiFi, in detrimentul 5G. 21 din 28 de state UE au respins propunerea Comisiei Europene, fapt ce reprezinta o victorie pentru sustinatorii 5G si ce poate duce la dezbateri aprinse intre industria auto si autoritati.

In urma cu cateva luni, Parlamentul European si Comisia Europeana ajungeau la un numitor comun in disputa WiFi vs. 5G. Dupa ce, initial, au sustinut 5G-ul, europarlamentarii au votat in plen, in aprilie, in favoarea tehnologiei WiFi ca standard pentru masinile din Europa, aceeasi propunere fiind promovata intens de Comisia Europeana.

Acea decizie fusese o victorie pentru producatori precum Volkswagen, Renault sau Toyota, care s-au declarat sustinatori ai tehnologiei WiFi ca mijloc de comunicare intre vehiculele conectate. De cealalta parte, Daimler, BMW, Ford sau PSA trebuiau sa accepte “infrangerea 5G”.

Citeste mai multe pe Automarket.ro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Mercedes-Benz Clasa A si Clasa B primesc versiuni plug-in hybrid