Volvo va utiliza brandul Recharge pentru toate modelele electrice si plug-in hybrid si va dezvalui cantitatea totala de emisii de dioxid de carbon pe care un model o emite in procesul de productie si pe parcursul duratei de utilizare.

Volvo a anuntat miercuri lansarea unui nou brand pentru gama de modele. Astfel, toate modelele electrice si plug-in hybrid vor avea in nume sufixul Recharge, pentru a scoate in evidenta ca masina are o baterie care poate fi incarcata la priza.

Primul model care va primi acest sufix este versiunea electrica a SUV-ului XC40, care se va numi Volvo XC40 Recharge. Prezentarea oficiala a noului XC40 Recharge este programata miercuri, 16 octombrie, cu incepere de la ora 19:30.

"XC40 Recharge este primul model Volvo din noua linie Recharge. Numele Recharge va fi folosit pentru toate modelele Volvo electrice si plug-in hybrid. Noua linie are obiectivul de a creste vanzarile masinilor electrificate Volvo si de a incuraja soferii sa foloseasca modul electric Pure cat mai mult timp posibil", a explicat Hakan Samuelsson, CEO-ul Volvo.

Pe de alta parte, utilizarea unui brand comun risca sa genereze confuzii printre clienti intre masinile electrice si cele plug-in hybrid.

Citeste si:
Cat de tare se deformeaza o masina electrica in impact la 75 km/h
Sanse mici de supravietuire...

Citeste articolul integral pe Automarket.

Sursa foto: Joerg Huettenhoelscher / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Volvo vrea ca 10% din vanzarile globale sa fie modele electrice