Metrorex intensifică acţiunile de dezinfecţie în staţii şi în trenurile de metrou în contextul coronavirusului

Metrorex a intensificat acţiunile de dezinfecţie în staţii şi în trenurile de metrou, în vederea combaterii răspândirii infecţiei cu Coronavirus, a anunţat compania.

Astfel, în staţiile de metrou, personalul specializat al firmelor de curăţenie dezinfectează toate suprafeţele cu care călătorii pot intra în contact, respectiv butoanele lifturilor, mână curentă scări fixe şi rulante, bateriile de scaune amplasate la nivelul peroanelor şi turnicheţi. De asemenea, trenurile sunt dezinfectate zilnic, după retragerea din circulaţie la nivelul barelor de susţinere, butoanelor de deschidere a uşilor şi a scaunelor.

Metrorex precizează că toate produsele folosite pentru dezinfecţie sunt autorizate de Ministerul Sănătăţii, scrie Agerpres.

Metrorex anunța si la sfârșitul lunii trecute că va implementa măsuri de prevenție pentru gripa sezonieră și infecția cu Coronavirus, urmând să fie dezinfectate mai des barele de susținere și butoanele de deschidere a ușilor și să expună afișe cu informații de prevenție a infecției cu Coronavirus.

"Aducem la cunoştinţa publicului călător că odată cu implementarea noii soluţii de plată cu cardul bancar contactless de tip MasterCard sau Visa direct la porţile de acces, contactul cu bancnotele este redus. Soluţia de plată este implementată în toate staţiile de metrou, iar preţul călătoriei rămâne neschimbat, respectiv 2,5 lei", se menţionează în comunicatul transmis de companie.

Nu în ultimul rând, Metrorex reiterează că în această perioadă este foarte important ca toţi călătorii să respecte regulile de igienă personală şi să se informeze cu privire la autoprevenţie din afişele expuse la loc vizibil în staţiile şi trenurile de metrou.

Sursa foto: Facebook Metrorex
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri