Vânzările Dacia au ”frânat”. Scădere de 80% în Franța, în martie

Numărul înmatriculărilor de autoturisme noi Dacia în Franţa a înregistrat în martie o scădere de 80,4% în ritm anual, la 3.107 de unităţi, arată datele publicate miercuri de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

Scăderea a fost determinată de măsurile de izolare adoptate de Guvernul francez pentru a stopa extinderea pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters, preluat de Agerpres.

Livrările principalelor grupuri franceze, PSA şi Renault, au scăzut în martie cu 73,4% şi, respectiv, 71,6%, în timp ce Ford şi Daimler au înregistrat un declin de 80,1% şi, respectiv 73,8%.

Pe ansamblu, piaţa auto franceză a înregistrat în martie o scădere de 72,2% (fiind înmatriculate 62.668 de autoturisme noi), iar în primele trei luni din acest an au fost înmatriculate în Franţa 364.679 unităţi, un declin de 34,1%, comparativ cu perioada ianuarie-martie 2019.

Franţa rămâne a doua mare piaţă auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Italiei şi Spaniei.

Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au înregistrat în perioada ianuarie-martie 2020 o scădere de 53,5%, la 16.578 unităţi, comparativ cu primele trei luni din 2019.

Livrările principalelor grupuri franceze, PSA şi Renault, au scăzut în perioada ianuarie-martie 2020 cu 29,5% şi, respectiv, 39,5%, în timp ce Ford şi Daimler au înregistrat un declin de 51% şi, respectiv 46,6%.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Automobile Dacia a întrerupt în 19 martie producţia la uzinele din Mioveni, până pe data de 5 aprilie, în contextul pandemiei de coronavirus, iar 13.500 de angajaţi vor fi în şomaj tehnic.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri