BMW Group România extinde garanţia datorită situaţiei excepţionale a pandemiei până pe 31 mai

BMW Group România extinde automat gratuit până la 31 mai toate programele de garanţie şi service, inclusiv Basic Service Inclusive, Service Inclusive sau Repair Inclusive, care ar fi trebuit să expire după 16 martie.

Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitările de kilometri rămân neschimbate în acest caz.

"Programul de preluare şi predare a automobilelor de la/la client, fără contact, iniţiat săptămâna trecută, se bucură de un succes deosebit. Deja au fost oferite 59 de servicii de transport în primele cinci zile, cu o creştere importantă pe final de săptămână. Dacă pentru luni şi marţi se înregistrau 5, respectiv 4 comenzi, numărul a crescut la 14, 20, respectiv 16 pentru zilele de miercuri-vineri", spun reprezentanţii companiei.

Din această lună, ca funcţionalitate nouă integrată în aplicaţie, apelarea serviciului de asistenţă Mobile Care comunică automat poziţia maşinii, pentru a facilita interventia sau preluarea maşinii pe platformă, în caz de defecţiune sau accident. Asistenţa rutiera poate fi apelată acum în trei moduri: din meniul Connected Drive al automobilului, din aplicaţia BMW Connected sau prin apelare telefonică.

Clienţii au garantată asistenţă rutieră prin serviciul Mobile Care, valabilă pentru maşinile având maximum 10 ani vechime şi al caror schimb de ulei este efectuat în ateleierele BMW / MINI din Romania, conform indicaţiilor producatorului. Serviciul este valabil inclusiv pentru maşinile second hand importate, fiind activat odată cu efectuarea primului schimb de ulei într-un service BMW / MINI din Romania.

Citeste si:
1 din 5 modele BMW livrate in Romania este SUV-ul X5
1 din 5 modele BMW livrate in...

Asistenţa rutieră este gratuită în caz de defecţiune. Pentru automobilele achiziţionate noi din România, în cazul unui accident, Mobile Care asigură şi tractarea la dealerul preferat – serviciu valabil pe teritoriul României.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri