Tradus, platformă online pentru autovehicule comerciale și echipamente rulate, a analizat impactul pandemiei de coronavirus asupra activității comerciale de pe site-ul de anunțuri. Tendințele din domeniul transporturilor, construcțiilor și agriculturii sunt diferite: în general vânzătorii sunt mai activi în luna martie, în timp ce cumpărătorii rămân prudenți.

„ În ciuda faptului că efectele coronavirusului sunt mai vizibile în anumite sectoare decât în altele, toți comercianții au nevoie de o alternativă sigură pentru a-i ajuta să-și continue activitatea,” spune Nadja Sörgel, directorul general al platformei de anunțuri.

Tendințe în domeniul transporturilor, construcțiilor și agriculturii

Platforma de anunțuri a analizat datele din lunile martie și februarie pentru a determina impactul pandemiei generate de virusul COVID-19 asupra activității comerciale obișnuite.

În general, activitatea pe platformă pentru sectorul transporturilor a fost la același nivel cu cel din luna martie, cumpărătorii fiind în continuare interesați să vizualizeze anunțuri, scăderea în acest sector fiind de doar 10%.

Comerțul online cu autovehicule comerciale și utilaje grele din sectorul construcțiilor pare a fi mai afectat, înregistându-se o scădere de 20% în rândul cumpărătorilor care au vizualizat anunțurile de vânzare și de 40% în rândul cumpărătorilor interesați să răspundă reclamelor în luna martie, comparativ cu februarie, în timp ce numărul de vânzări listate rămâne același.

Cel mai activ sector a fost cel al agriculturii, acesta înregistrând o creștere de 44% în listarea de anunțuri din martie față de februarie. Clienții din sectorul utilajelor agricole continuă să fie activi și interesați de comerțul online în luna martie, dar mai prudenți în ceea ce privește numărul de anunțuri la care răspund: cu 26% mai puțini agricultori au răspuns la un anunț din luna martie a acestui an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri