Industria auto europeană se pregătește să repornească producția la majoritatea fabricilor de mașini peste o săptămână (Fiat, Ferrari, Hyundai, PSA, Volvo, etc). Mai multe branduri auto au recurs la serviciul Gefco de transporturi urgente Time Critical Solutions pentru a face rost de componente și măști din China.

Pentru a ajuta producătorii să repornească producția, Gefco a livrat peste două milioane de măști, pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților clienților atunci când vor fi redeschise unitățile de producție.

În Germania este o prioritate maximă pentru repornirea industrie auto. Aceasta ar putea fi una dintre primele industrii care își va chema angajații la joburi.

Gefco a transportat 750 de tone de piese de schimb pentru automobile în Franța, inclusiv compresoare turbo, pistoane, panouri de control, uși și mulaje, în opt zboruri charter pentru a preveni oprirea producției în ultimele două luni.

Prin serviciul door-to-door, Gefco a colectat piese de la mai mulți furnizori din multe locații din China. Piesele urgențe au fost încărcate în avioane în Shanghai, China, având că aeroporturi de destinație Vatry și Charles de Gaulle, Franța.

Retail jobs

Odată cu încetarea activității fabricilor auto în Europa, Gefco a decis să stocheze piesele în depozitele aeroporturilor locale, pentru a asigura accesul rapid imediat ce producția se va relua.

Operatorul de logistică a furnizat, de asemenea, toate documentele și autorizațiile vamale și o soluție paletizată pentru rapiditatea și eficiența fabricilor europene.

Gefco este lider mondial în soluții multimodale ale lanțului de aprovizionare și lider european în logistică auto. Prezent în 47 de țări, cu o rețea globală integrată, grupul servește 300 de destinații în întreaga lume. În 2019, Grupul a realizat venituri de 4,7 miliarde euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri