Companiile din industria auto caută soluții pentru creșterea producției de măști, viziere, piese pentru ventilatoare, în contextul epidemiei de Coronavirus, anunță ACAROM.

230.000 de angajați din industria auto sunt solidari în lupta împotriva Covid-19.

"Parteneriatul Auto Român, prin intermediul ACAROM și în directă corelare cu autoritățile naționale, caută să identifice soluții de creștere a capacităților de producție pentru măști textile, viziere, soluții dezinfectante și piese pentru ventilatoare", spune asociația.

Încă de la debutul crizei pandemice generată de noul coronavirus COVID – 19, industria auto din România - cei doi constructori, Groupe Renault și Ford, împreună cu companiile furnizori și asociații de profil - s-a mobilizat în cadrul grupului de lucru, Parteneriatul Auto Român.

Parteneriatul Auto Român reunește companii și asociații precum ACAROM, Adient, AHK, Bosch, Continental, Delphi, Draexlmaier, Ford, Garett Motion, Groupe Renault, Infineon, Leoni, Pirelli, Schaeffler, Star Transmission.

"Fiecare companie a întreprins acțiuni de responsabilitate socială și solidaritate în comunitățile în care își desfășoară activitatea sau la scară națională, în completarea necesarului logistic și sanitar identificat de către autoritățile naționale. Au pus la dispoziție flote de mașini pentru personalul medical și auxiliar, au donat măști și echipamente sanitare de protecție, au organizat strângere de fonduri și direcționat fonduri către ONG-uri, au creat platforme digitale de educație pentru copii și au venit în sprijinul unor familii aflate în dificultate prin donarea și livrarea hranei la domiciliu", se arată în comunicat.

Industria auto din România, cu o tradiție de peste 50 de ani, contribuie anual cu 14% la Produsul Intern Brut și cu 26% la exporturile totale. Volumul total de producție al celor doi producători, Dacia și Ford, a depășit 490.000 de unități în anul 2019.

Sursa foto: Nordroden / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri