Autovit.ro a prelungit valabilitatea anunțurilor pentru a menține volumul. Numărul de anunțuri noi a scăzut cu peste 50%

Autovit.ro, platformă destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, a decis să prelungească valabilitatea anunțurilor pentru a menține volumul de anunțuri active pe site la nivelul de dinainte de perioada situației de criză. Anunțurile nou adăugate pe site au înregistrat o scădere de peste 50%.

Perioada publicării anunțurilor pe Autovit.ro a fost dublată. Toate anunțurile care au fost active pe site în momentul în care a fost luată această decizie au primit încă 30 de zile de valabilitate, fără costuri suplimentare.

Am decis prelungirea duratei tuturor anunțurilor publicate pe site, atât a celor existente, cât și a celor nou adăugate pentru a mentine volumul de anunțuri active pe site la nivelul de dinainte de perioada situației de criză. În plus, am acordat extinderi și la perioada de plată a facturilor pentru toți dealerii auto din platformă. Anunțurile nou adăugate pe site au înregistrat o scădere de peste 50%.

Autovit.ro

Prezentarea video a mașinii elimină deplasări și întâlniri între părți

Platforma de anunțuri cu mașini a găsit ca soluție în această perioada prezentările video pentru a înlocui interacțiunea fizică.

Citeste si:
Evoluția pieței auto în timpul pandemiei. România a depășit Spania...
Evoluția pieței auto în...

"Ne dorim ca această platformă să poată fi folosită de vânzătorii și cumpărătorii noștri chiar dacă stau acasă. Am vrut să creăm un spațiu virtual care să ofere cât mai multe informații despre o mașină fără să fie nevoie de deplasări și întâlniri între părți, astfel aducând cât mai aproape de vânzător și cumpărător încheierea unei tranzacții auto, în această perioadă. Serviciul de postare video este disponibil pe site de mai mult timp, dar l-am readus în atenție ca răspuns la nevoile clienților din această perioadă. Am considerat că acest tip de prezentare video poate fi mai utilă pentru vânzătorii și cumpărătorii de pe platforma noastră, în condițiile în care se recomandă reducerea interacțiunilor umane în aceste vremuri. Astfel, am adus prezentarea video a mașinii pe prima pagină a galeriei de imagini", au adăugat reprezentanții Autovit.ro

Prin intermediul unei prezentări video se poate oferi utilizatorilor platformei Autovit.ro o modalitate interactivă de descriere a mașinii, care ajută la aflarea unor detalii vizuale, de nastură estetică și cu un grad mai mare de acuratețe față de o galerie foto, fără a fi nevoie de deplasarea la locul unde se află mașina.

Încărcarea unui video în cadrul anunțului postat pe platforma Autovit.ro nu presupune niciun cost adițional, nici pentru persoane fizice, nici pentru persoane juridice. Singurele costuri sunt cele legate de publicarea anunțului, în sine, care poate fi cu sau fără video.

Autovit.ro avea la finalul anului trecut peste 3 milioane de vizitatori lunari și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină. Autovit.ro aparține OLX Group.

Citeste si:
Din ce în ce mai multe firme scot la vânzare mașinile în perioada...
Autovit.ro: Mai multe...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Ce mașini în leasing cumpără românii
Setari Cookie-uri