MINI va schimba denumirea jantelor modelului electric din "Corona" în "Power" din cauza coronavirusului

MINI anunță că va schimba denumirea jantelor care echipează modelul electric Cooper SE din „Corona Spoke” în „Power Spoke”, din cauza coronavirusului.

Dincolo de efectele negative ale virusului COVID-19, termenul „coronavirus” provoacă unele probleme, inclusiv forțarea MINI să redenumească roțile „Corona Spoke” de pe noul său MINI Cooper SE electric.

„Power Spoke” pare un termen potrivit, deoarece se spune că roțile seamănă cu designul unei prize electrice din Marea Britanie.

Mini Cooper SE a ieșit recent la vânzare. Prețul de pornire este de 33.000 euro cu TVA, fără a lua în calcul programul Rabla Plus. Comparativ cu un model MINI Cooper S la aceeași configurație, noul MINI Cooper SE este cu numai 2.000 de euro mai scump (prețul cu TVA), fără a include însă beneficiile prin programul „Rabla Plus”.

Autonomie MINI Cooper SE

Modelul electric este alimentat de o baterie de 32,6 Wh și un motor electric, preluat de la BMW i3, care produce 184 de cai putere. MINI estimează o autonomie de condus de aproximativ 230 km WLTP.

Citeste si:
1 din 5 modele BMW livrate in Romania este SUV-ul X5
1 din 5 modele BMW livrate in...

Noul model vine cu o gamă foarte largă de echipamente în standard, care susțin funcționarea într-un mod electric, inclusiv sistemul eficient de încălzire pe bază de pompă de căldură, navigație Connected Navigation sau sistemul de încărcare de putere mare (AC – 11 kW, DC – 50 kW).

Cu o masă la gol de 1.365 de kilograme, modelul cu propulsie pur electrică este mai greu cu doar 145 de kilograme față de MINI Cooper S (3 uși) cu transmisie Steptronic. Bateria este integrată în podeaua noului model, astfel încât spațiul interior și pentru bagaje nu este afectat.

Citiți și ZECE cele mai accesibile mașini electrice prin Rabla Plus 2020

Citeste si:
Peste 30 de masini electrice in showroom-uri in 2020
Oferta de masini electrice in...
Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri