Maza a început producția noului model Mazda MX-30, primul vehicul electric Mazda, la uzina Ujina Nr.1 din Hiroshima, Japonia.

Mazda MX-30 este echipată cu noua tehnologie pentru propulsie electrică de la Mazda, e-Skyactiv1. Trenul de rulare cu tracțiune față este format dintr-un motor electric de 107kW (145 PS) ce funcționează pe curent alternativ și o baterie litiu-ion de 35,5kWh, echipând noul SUV cu o autonomie de condus de aproximativ 200km (WLTP combinat).

Dimensiunile oferă echilibrul optim între autonomia care asigură confort șoferului și emisiile de CO2 din perspectiva LCA (Life-Cycle Assessment), iar bateria sistemului poate fi încărcată în proporție de 80% după aproximativ 40 de minute folosind încărcătoarele DC (curent continuu).

MX-30 Skyactiv-Vehicle Architecture a fost special conceput pentru a completa comportamentul rutier prietenos inerent al vehiculului. În combinație cu tehnologiile de siguranță i-Activsense, noul SUV oferă șoferilor o experiență de condus unică.

Cititi si Comerțul online este în creștere și în auto. Volkswagen Golf, T-Roc și Tiguan au cel mai mare succes în online.

Citeste si:
SUV-ul electric Mazda MX-30 vine cu 3 echipări și un preț de 33.490...
SUV-ul electric Mazda MX-30...

Ușile centrale fără stâlp de tip freestyle și suprafața vitrată fac cabina să pară mult mai spațioasă și liberă.

Interiorul are un cockpit centrat pe șofer, o consolă centrală suspendată, primul panou central Mazda cu ecran tactil de șapte inch pentru controlul funcțiilor aerului condiționat și o gamă de materiale noi, ecologice, cum ar fi pluta și țesătura de pe ușă care încorporează fibre din sticle de plastic reciclate.

Mazda MX-30 o să ajungă începând din această toamnă și la dealerii din Europa. Modelul poate fi comandat de acum.

Cititi si Prima țară din lume în care mașinile electrice se vor încărca wireless.

Citeste si:
Mazda MX-30, costa de la 33.900 euro
Mazda a anuntat preturile lui...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Orban, după discuțiile cu șefii Renault: Nicio concluzie privitor la concedieri
Setari Cookie-uri