Hyundai lucrează deja la următoarea generație a SUV-ului Tucson, care este unul dintre cele mai vândute modele ale mărcii. Mașina, care urmează să fie dezvăluită în martie 2021 la Salonul Auto de la Geneva, se plimbă camuflată prin Europa, scrie encontracarros.com.br.

Jurnaliștii ruși de la kolesa.ru au folosit un progam pentru a "scăpa" de camuflaj mașina.

Noul Tucson va adopta un limbaj de design mai modern și mai îndrăzneț. Cea de-a patra generație a SUV-ului va combina elemente deja văzute în alte mașini ale brandului, precum Hyundai Kona și SUV-ul electric Nexo, cu elemente proprii.

În față, se observă grila gigantă care va ocupa o mare parte din fața mașinii și farurile care, precum Kona și Nexo, vor fi împărțite în două părți distincte, în partea de sus fiind o bandă subțire LED. În partea din spate, modelul va avea stopuri mai subțiri cu efect de iluminare 3D.

Citiți și Top cele mai fiabile mașini. Tesla este pe ultimul loc.

Retail jobs

La interior, Tucson 2021 va fi mai spațios, mai confortabil și va avea mai multă tehnologie. Un model camuflat surprins în teste ne arată că noul Tucson va avea un ampatament mai mare decât actuala generație. Interiorul seamănă cu cel al noului Hyundai Sonata, sedan prezentat în aprilie la New York.

În Europa, Tucson 2021 ar putea ajunge pe străzi în al treilea trimestru al anului 2020.

Motoarele noului Tucson vor fi mai puternice:

- cel mai vândut propulsor ar trebui să fie pe benzină 1,6 litri cu 180 CP,

Citeste si:
Primele informatii despre noul Hyundai Tucson
Hyundai Tucson, imagini si...

- versiunea diesel ar trebui să îl urmeze cu 2,0 CRDi de 185 CP.

- este de așteptat ca Hyundai să lanseze și o versiune hibridă cu un motor de 2,5 litri 300 CP

Foto: Randare kolesa.ru

Citeste si:
Peugeot 3008 primește un look nou și versiuni plug-in hybrid
Peugeot 3008 primește un look...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri