Grupul Renault a lansat servicii digitalizate de achiziționare a autovehiculelor Dacia și Renault

Grupul Renault a lansat servicii digitalizate de achiziționare a autovehiculelor Dacia și Renault. În plus, acum oferă și serviciul de livrare gratuită la domiciliu pentru mașinile comandate online.

Specialiștii grupului franco - român au gândit noi strategii prin implementarea de soluții digitalizate pentru achiziția autoturismelor disponibile în stoc și astfel au fost dezvoltate platformele de vânzare.

Crearea platformelor e-Commerce vânzări.renault.ro și vânzări.dacia.ro este o inițiativă binevenită pentru cei mai mulți dintre clienții care au acum posibilitatea să aleagă și să achiziționeze autoturismul preferat direct de pe site.

În plus, compania a mers mai departe și a făcut un pas important în vederea îmbunatăţirii experienţei de cumpărare pentru românii care doresc să achiziţioneze autoturisme aflate pe stoc, venind şi cu opţiunea de livrare la domiciliu a maşinii achiziţionate.

Dacia - Renault e-Commerce - cui se adresează

Platforma e-Commerce este destinată clienţilor care doresc să intre în posesia uneia dintre maşinile disponibile în stoc. Pot cumpăra autoturisme prin intermediul paginilor menţionate atât persoanele fizice cât şi persoanele juridice, care doresc să facă un upgrade sau îşi doresc o maşină nouă.

Sistemul digitalizat este versatil şi uşor de utilizat, romanii interesaţi având acces la toate detaliile legate de caracteristicile tehnice, motorizări, dotări, culori, tehnologie la bord, dar şi despre dotările opţionale prezente pe unele maşini. Avantajul major al platformei vine cu acces rapid la informaţie.

Clienţii care doresc să facă o achiziţie prin sistemul digitalizat trebuie să acceseze platformele e-Commerce sau pur şi simplu să caute cumpără Renault online sau cumpără Dacia online. Restul etapelor sunt intuitive şi uşor de parcurs: se analizează maşinile disponibile în funcţie de caracteristici, se selectează modelul dorit, se bifează modalitatea de plată (integrală sau rezervare prin achitarea unei taxe de 500 Euro), se crează contul de client (dacă nu exista deja unul), se completează datele necesare de facturare şi se alege modalitatea de livrare a maşinii.

Beneficiile serviciilor digitalizate de cumpărare a autoturismului

Avantajele campaniei prin care se poate cumpăra maşina online sunt numeroase, de la cele legate de acces rapid la informaţie şi achiziţie printr-un simplu click, la cele legate de livrare şi economisirea unor sume importante de bani.

Grupul Renault vine acum cu o noutate – serviciul de livrare gratuită la domiciliu, care pare să fie foarte atractiv pentru români. Clienţii care aleg această opţiune, nu mai trebuie să se deplaseze pentru ridicarea vehiculului, pentru că acesta va fi livrat la adresa menţionată, cum se întâmplă şi în cazul altor produse cumpărate online.

Beneficiarii acestor servicii trebuie să se asigure că distanţă de livrare nu este mai mare de 20 km faţă de agentul Dacia - Renault selectat, iar maşina este achitată integral până pe 31 August.

Nu doar serviciile de livrare sunt atractive pentru români, ci şi reducerile de preţuri propuse pentru cei ce aleg a cumpăra maşina online. Preţul de lista al autovehiculului Dacia Logan Serie Limitată PRESTIGE PLUS, TCe 90, cu motor cu norme de poluare Euro 6, este 11210 Euro (TVA inclus), însă prin platforma vânzări.dacia.ro maşina poate fi achiziționată cu 10560 Euro (TVA inclus). Modelul este disponibil şi prin Programul RABLA, la preţul de 9210 Euro cu TVA, iar în această situaţie un agent autorizat Dacia îl va contacta pe client pentru a îi furniza toate informaţiile necesare pregătirii dosarului.

Şi modelele Renault aflate disponibile pe platforma e-Commerce, au preţuri speciale, astfel autoturismul MEGANE Sedan Business, TCe 140 GPF cu motor de 1332 cm3, putere maximă de 103(140) CP/5000 şi cuplu maxim de 240/1600 cu preţul de listă de 17080 Euro (TVA inclus) poate fi achiziţionat pe vânzări.renault.ro cu 15050 Euro (TVA inclus), iar prin Programul RABLA acesta costa 13730 Euro (TVA inclus). Reducerile propuse pentru anumite modele şi versiuni nu pot fi ignorate deoarece economiile sunt substanţiale.

Pentru ca experienţa să fie şi mai prietenoasă pentru clienţi, grupul franco-român nu a eliminat în totalitate factorul uman. Orice persoană interesată poate afla mai multe detalii de la unul dintre operatori, prin intermediul opţiunilor digitalizate, chat, email, prin contact telefonic sau contactând un agent autorizat Dacia sau Renault.

Se poate observa că Renault continuă inovaţiile, atât pe partea de dezvoltare tehnologică, cât şi în procesul de transformare digitală astfel încât experiența clienţilor să fie cât mai plăcută în contextul actual.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri