Românii au cumpărat online peste 700 de mașini noi Renault în anul pandemic

Anul 2020 a fost cel mai dificil an și mai imprevizibil pentru piața auto. În România, traficul în showroom-urile de mașini noi a scăzut puternic, unii români fiind mai interesați de ofertele platformelor de vânzări online, care în anumite condiții asigurau și livrarea la domiciliu. Una dintre acestea a fost platforma de e-commerce a Renault, care a înregistrat o creștere importantă anul trecut cu peste 700 de mașini noi comandate online.

"În 2020, Renault a înregistrat o creștere semnificativă în Romania, prin intermediul platformei E-Commerce vanzari.renault.ro, cu un volum total de 705 unități. Modelele acoperă intreaga gamă Renault disponibilă în România, inclusiv modele EV și hibride, recent lansate", au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii Groupe Renault România.

Înmatriculările de mașini noi Renault în România în 2020 au fost de 9.963 unități (-24,9%), reprezentând o cotă de piață de 8,0%. Dintre acestea, 3.958 de unități au fost Renault Clio.

Cititi si Nissan Ariya, un nou SUV electric japonez

Modelul cel mai vândut online în 2020 a fost modelul Renault Megane Sedan, urmat de modelele Renault Clio și Renault Captur. Numărul de mașini disponibile în platformă depinde de la o lună la alta, dar, în medie, este în jur de 200-300 vehicule (pe ambele platforme - Dacia și Renault).

Citeste si:
Cum să faci trecerea de la offline la online și să îți vinzi produsele
Cum să faci trecerea de la...

Dacia și Renault au demarat vânzările online cu posibilitatea achitării mașinilor integral online și livrarea acestora la adresa clientului în 2018, respectiv 2019.

Procedura de achiziție a unei mașini online

Clientul configurează o mașină apoi finalizează procedura de achiziție plătind integral online vehiculul sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de euro (TVA inclus).

Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client.

În online, românii au comandat mașini cu echipări de top și versiuni sport, cu mulți cai putere. De asemenea, clienții au cumpărat și mașini prin programul Rabla, acestea fiind, de regulă, versiuni mai slab echipate.

Citeste si:
Pierderi de 8 mld. de euro în 2020, pentru un mare constructor auto
COVID-19 a pus gând rău...

Cititi si TOP: cele mai ieftine crossovere hibride din România

Platforma e-Commerce este destinată clienţilor care doresc să intre în posesia uneia dintre maşinile disponibile în stoc. Pot cumpăra autoturisme atât persoanele fizice cât şi persoanele juridice, care doresc să facă un upgrade sau îşi doresc o maşină nouă.

Sistemul digitalizat este versatil şi uşor de utilizat, romanii interesaţi având acces la toate detaliile legate de caracteristicile tehnice, motorizări, dotări, culori, tehnologie la bord, dar şi despre dotările opţionale prezente pe unele maşini. Avantajul major al platformei vine cu acces rapid la informaţie.

Citeste si:
VTEX își triplează echipa din România și investește 10 milioane de...
VTEX își triplează echipa din...
Sursa foto: Anton Marynenko / Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri