Ford Motor a raportat un profit trimestrial peste estimările analiştilor, datorită cererii solide de camionete şi SUV-uri în SUA, şi a previzionat că va înregistra anul acesta profit înainte de taxe, în loc de pierderi, transmite Reuters.

Directorul general al Ford, Jim Farley, trebuie să finalizeze planul de restructurare de 11 miliarde de dolari, şi a promis că va accelera transformarea celui de-al doilea producător auto american. De asemenea, şeful Ford a anunţat că va extinde operaţiunile companiei în domeniul tehnologiei, scrie Agerpres.

În trimestrul trei din 2020, Ford a înregistrat un profit net de 2,4 miliarde de dolari, sau 0,60 dolari pe acţiune, faţă de un profit de 400 milioane de dolari, sau 0,11 dolari per titlu, în urmă cu un an.

Excluzând elementele excepţionale, profitul Ford a fost de 3,6 miliarde de dolari, sau 0,65 dolari pe acţiune, peste estimarea analiştilor intervievaţi de Refinitiv.

Compania se aşteaptă acum la rezultate mai bune în trimestrul patru din 2020 şi pe ansamblul acestui an la un profit înainte de taxe între 600 milioane de dolari şi 1,1 miliarde de dolari. În iulie, Ford previziona un profit înainte de taxe între 500 de milioane de dolari şi 1,5 miliarde de dolari în trimestrul trei şi pierderi în trimestrul patru şi pe ansamblul lui 2020.

Retail jobs

Producătorul auto a achitat integral creditele reînnoibile automat (revolving) în valoare de 15 miliarde de dolari şi a încheiat trimestrul trei cu aproape 30 miliarde de dolari în numerar şi lichidităţi de peste 45 miliarde de dolari.

Marja ajustată de profit în trimestrul trei s-a situat la 9,7%, ar ţinta pentru acest an este de 8%.

Al doilea mare producător auto din SUA, Ford, este prezent şi pe piaţa din România.

Sursa foto: D K Grove / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri