Cel mai valoros produs vândut de eMAG în cadrul campaniei eMAG Black Friday este un automobil BMW 220d, la prețul de 40.200 de euro, redus de la 53.640 de euro.

Românii au plasat comenzi în valoare de 433 milioane de lei, în creștere cu 60 de milioane comparativ cu ediția anterioară. O noutate a acestui an, rețeaua easybox a preluat un procent semnificativ de 42,7% din comenzi în orașele în care serviciul este activ.

Procentul de plăți cu cardul a atins nivelul record de 54%, în creștere de la 42,6% în ediția din 2019. Creșterile importante vin din categoriile care țin de confortul casei, îngrijire personală si petrecerea timpului în familie.

Cea mai complexă comandă include 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la prețul de 40.200 euro redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro). De Black Friday ediția 10 au fost plasate peste 1.000 de comenzi care conțin exact 10 articole

Retail jobs Sursa foto: Yuri Kabantsev / Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri