Cargus estimează, de Black Friday, o creștere în volume de 65% față de o perioadă normală

Cargus, al doilea mare jucător de pe piața de curierat din România, cunoscută în trecut ca Urgent Cargus, estimează o creștere în volume de 65% în comparație cu o perioadă normală pentru sectorul de e-commerce și de 35% față de Black Friday 2019.

Ne așteptăm ca Black Friday 2020 să fie cel mai mare eveniment de shopping din istoria României. Cargus estimează o creștere în volume de 65% în comparație cu o perioadă normală pentru sectorul de e-commerce și de 35% față de Black Friday 2019, în condițiile în care pandemia de COVID-19 și obiceiurile de consum ale românilor au impact asupra cumpărăturilor online

Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus

Cargus pregătește fiecare ediție de Black Friday cu mai multe luni în avans. Au fost angajați peste 500 de curieri pentru a lucra de Black Friday.

"Pentru ediția din 2020, luând în calcul volumele care sunt oricum în creștere, am luat decizia de a suplimenta echipa cu peste 500 de profesioniști în curierat. Noile resurse sunt esențiale nu doar pentru perioada de Black Friday din acest an, ci și pentru a acomoda volumele în creștere procesate de Cargus", a mai spus Jaroslaw Sliwa.

Citeste si:
Compania de curierat Urgent Cargus devine Cargus
Compania de curierat Urgent...

Luna aceasta, Urgent Cargus a anunțat o nouă identitate vizuală și schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus.

In octombrie, Cargus a anunțat 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-și extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajați și parteneri.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri