OMV Petrom a inaugurat prima stație modernizată din rețeaua Petrom

OMV Petrom, cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est, a inaugurat prima stație modernizată de carburanți din rețeaua Petrom în cadrul unui program de modernizare a întregii rețele. Aceasta include culoar rapid de alimentare cu posibilitate de plata cu cardul la pompă.

OMV Petrom și Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, unul dintre cele mai mari grupuri mondiale de comerț alimentar, au început integrarea magazinelor de proximitate MyAuchan în stațiile de alimentare Petrom.

Cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro pentru modernizarea celor 400 de stații de alimentare Petrom.

În perioada 2021 – 2024, aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom amplasate în zone rurale și urbane ale țării vor fi reamenajate atât la interior, cât și la exterior.

„Programul de modernizare a stațiilor de alimentare Petrom demonstrează angajamentul nostru puternic de a face investiții pe termen lung în România și de a oferi energie neîntreruptă și servicii de calitate consumatorilor români. În această perioadă dificilă, investițiile private au un rol semnificativ pentru revenirea economică”, a declarat Christina Verchere, CEO OMV Petrom.

Citeste si:
BVB a câștigat 3,5 mld. de lei din capitalizare săptămâna aceasta
Bursa de la București a...

În exteriorul stațiilor Petrom, elementele de identitate vizuală din prezent vor fi înlocuite și se vor efectua lucrări de modernizare în zona pompelor și a serviciilor adiacente (spălătoria auto, alimentarea cu GPL). În plus, vor fi și cinci stații-pilot în cadrul cărora vor fi adăugate soluții de plată cu cardul și cu telefonul mobil la pompă și vor fi implementate culoare rapide pentru alimentare cu carburanți.

"Inaugurăm astăzi prima stație complet modernizată și ne continuăm acest plan ambițios ce presupune remodelări progresive de circa 100 de stații pe an. Suntem bucuroși că Auchan va putea ajunge în peste 250 de noi localități," spune Ionut Ardeleanu, director general Auchan Retail România.

Magazinele de proximitate MyAuchan vor fi integrate în locul spațiilor comerciale existente din stațiile Petrom. Clienții vor găsi pe rafturi peste 2.500 de produse, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto.

Citeste si:
Parteneriat: 400 de magazine MyAuchan în toată rețeaua Petrom, în 5...
Parteneriat OMV Petrom și...

Cooperarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața din România, a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în stații de distribuție marca Petrom, atât din zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază, s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea potențialului acestei colaborări.

În decembrie 2020, OMV Petrom și Auchan Retail România aveau deschise 22 magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție marca Petrom.

Sursa foto: OMV Petrom
Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri