Aproape 33.000 de persoane fizice s-au înscris în Programul Rabla 2021, din care peste 28.000 s-au înscris în Rabla Clasic, potrivit Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM).

În cadrul Programului Rabla Clasic 2021 s-au înscris la producători/dealeri auto 28.197 persoane fizice şi au fost achiziţionate 16.951 de autovehicule şi 118 de motociclete.

Pentru persoanele juridice au fost acceptate 667 de dosare pentru 1.037 de autovehicule şi 13 contestaţii pentru 18 autovehicule. De asemenea, s-au înscris la producători/dealeri auto 481 de persoane juridice, fiind achiziţionate 131 de autovehicule.

In Programul Rabla Plus 2021, un număr de 4.665 persoane fizice s-au înscris la producători/dealeri auto. Totodată, au fost achiziţionate 763 de autovehicule noi (453 pur electrice, 310 electrice hibride) şi o motocicletă electrică.

În ceea ce priveşte persoanele juridice, în cursul acestei săptămâni a fost publicată o nouă listă conţinând 102 dosare acceptate pentru 193 de autovehicule electrice, dintre care 64 electrice hibride şi 129 electrice 100%. În plus, au fost publicate trei contestaţii pentru trei autovehicule, dintre care un autovehicul electric hibrid şi două autovehicule full electrice.

Citeste si:
Bugetul alocat persoanelor fizice în cadrul programelor Rabla a...
Bugetul alocat persoanelor...

În total, pentru Rabla Plus au fost acceptate 577 de dosare pentru 976 autovehicule, dintre care 360 electrice hibride, 615 electrice, o motocicletă electrică, respectiv 11 contestaţii pentru 17 autovehicule, dintre care patru electrice hibride şi 13 autovehicule electrice.

La producători/dealeri auto s-au înscris 479 de persoane juridice iar până în prezent au fost achiziţionate 218 maşini noi (126 pur electrice şi 92 electrice hibride).

Sursa foto: Shutterstock/: lumen-digital

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri