Pe fondul limitării accesului către porturi, dar și a creșterii costurilor de transport, CEO-ul Tesla, Elon Musk, le-a transmis angajaților săi un e-mail, cerându-le să găsească modalități de a reduce costul livrării de vehicule electrice către clienți.
Iar atingerea acestui obiectiv, spune Elon Musk în e-mailul său, poate fi făcută chiar și prin sacrificarea țintei de vânzări trimestriale. Cu alte cuvinte, livrările de mașini Tesla către clienții ar putea să sufere întârzieri și mai mari decât cele pe care le întâmpină în prezent.
Anul acesta, Tesla s-a străduit să livreze mașini noi clienților din SUA, în conformitate cu intervalele de date promise inițial, relatează CNBC, dar unii clienți Tesla au întâmpinat întârzieri de luni de livrare.
Tesla nu este singura companie care îi lasă pe clienți să aștepte mai mult decât speraseră pentru noile lor mașini electrice. Săptămâna trecută, un nou concurent pe piața mașinilor electrice din SUA, Rivian Automotive, a notificat persoanele care și-au rezervat modelul de SUV electric R1S că vor fi întârzieri de livrare.
Citeste si:
Cu toate acestea, vânzările au crescut în acest an pentru Tesla, aparent neafectată calendarul de livrare imprevizibil.
Livrările de vehicule Tesla s-au ridicat la aproximativ 500.000 în total în 2020, iar în primele trei trimestre ale anului 2021 a fost depășit deja nivelul de anul trecut. Potrivit celui mai recent raport Tesla, în primele nouă luni ale acestui an livrase deja 627.350 de vehicule.
De la începutul anului, compania nu a anunțat un obiectiv clar în ceea ce privește livrările de vehicule pentru 2021, dar a menționat, într-un context mai larg, că se așteaptă la o creștere medie anuală a livrărilor de 50%” pe un orizont multianual.
Sursa foto: Tesla.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: