Noul Volkswagen ID. BUZZ este acum disponibil spre vizionare în noul magazin Moon City e-mobility lounge din Băneasa Shopping City.

Automobilul produs la Hanovra va fi disponibil în România pentru prevânzare începând cu vara acestui an, în două variante:

  • ID. Buzz, destinat transportului de persoane,
  • ID. Buzz Cargo, pentru transport marfă.

ID. Buzz oferă spațiu pentru cel puțin cinci persoane și 1.121 litri volum portbagaj, iar versiunea Cargo, pentru doi europaleți. Ambele mașini sunt în premieră în România și pot fi văzute în perioada 14-17 aprilie în mall Băneasa, în primul concept store Moon City e-mobility lounge, primul astfel de magazin din România.

„S-au investit zeci de ani de experiență în proiectul ID. BUZZ, pentru că s-a dorit un rezultat inovator, 100% electric. ID. BUZZ va intra pe piață drept un autovehicul fără amprentă de carbon”, declară Bogdan Florea, Director marcă Volkswagen autoturisme.

Retail jobs

„Am prezentat pentru prima dată conceptul ID. Buzz în 2018, la SIAB și iată că astăzi avem în fața ochilor modelul final, în premieră în România. ID. Buzz va fi livrat cu cel mai recent software ID și este viitorul în materie de inovație și sustenabilitate”, a completat Eugen Grigoraș, Brand Manager Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Odată cu noul ID. BUZZ, Volkswagen își extinde gama de automobile 100% electrice, după lansările cu succes ale ID.3, ID.4 și ID.5.

Mașina recepționează informații în timp real despre trafic, identificând pericolele în funcție de semnalele altor autovehicule și de infrastructura rutieră, include asistență pentru menținerea benzii și pentru frânare de urgență, proiectează navigația pe carosabil, comunică vizual cu trecătorii și șoferul, recunoaște stilul de condus și chiar melodiile preferate ale conducătorului auto. Opțional sunt disponibile sisteme de asistență care permit un mod de deplasare parțial automatizat și schimbarea asistată a benzilor pe autostradă.

Citeste si:
Lanţul de restaurante Spartan a încheiat înţelegerea pentru...
Lanţul de restaurante Spartan...

Interior din materiale reciclate

Noul ID. BUZZ este 100% electric, beneficiind de amprentă de carbon neutră începând cu procesul de producție, până la cel de livrare și utilizare. În plus, scaunele, plafonul și podeaua sunt îmbrăcate în materiale reciclate, fără a fi folosită piele de origine animală.

Pentru modelul disponibil începând cu anul 2022, viteza maximă este de 145 km/h, iar capacitatea bateriei, de 77 kWh - poate fi încărcată la stații Wallbox și puncte de încărcare publice cu curent alternativ de 11kW (CA), iar cu o mufă CCS la o stație de încărcare rapidă, ID. BUZZ poate fi încărcat de la 5% la 80% în doar 30 de minute.

Marca Volkswagen este prezentă în peste 150 de piețe din întreaga lume și produce vehicule în peste 30 de locații din 13 țări. În 2021, Volkswagen a livrat aproximativ 4,9 milioane de vehicule, cifră care include bestselleruri precum Polo, T-Roc, Golf, Tiguan sau Passat, dar și modelele electrice ID.3 și ID.4. Anul trecut, compania a predat peste 260.000 de vehicule electrice cu baterie (BEV) clienților din întreaga lume, mai mult decât oricând. Aproximativ 184.000 de oameni lucrează în prezent la Volkswagen în întreaga lume și există peste 10.000 de companii comerciale și parteneri de servicii cu 86.000 de angajați.

Citeste si:
Audi investește 320 mil. euro pentru producția de motoare electrice...
Audi investește 320 mil. euro...

Sursa foto: Volkswagen ID. BUZZ

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri