Serviciul de ride sharing Free Now iese de pe piața din România în 30 Iunie 2022, potrivit unui anunț al companiei Clever Tech SRL. Rămân pe piață serviciile Bolt și Uber, care au o cotă de piață mai mare.

Potrivit companiei, Free Now se va concentra mai departe pe alte piețe din Europa. Cel mai probabil este vorba despre piețe în care Bolt și Uber nu există sau au o poziție pe piață mai puțin puternică decât în România, scrie Digi24.

Începând cu sfârșitul zilei de 30 iunie 2022, compania Clever Tech SRL va înceta activitatea sa în România. Aplicația Free Now nu va mai fi disponibilă pentru utilizatorii noștri conform deciziei atașate acestui email. Încetarea operațiunilor pe această piață a fost o decizie luată cu foarte mare greutate, care va permite companiei sa se concentreze pe investiții ulterioare pe piețele cheie din Europa, în care obiectivul de a construi o platformă completă de servicii de multimobilitate se poate realiza”, se arată în anunțul companiei.

„Free Now va continua să opereze în condiții normale până la data menționată mai sus. Plățile către parteneri nu vor fi afectate, incluzând plățile din prima săptămână a lunii iulie 2022”, mai arată Clever Tech.

Retail jobs

La începutul lunii februarie, Free Now estima o dublare a operațiunilor în România în 2022.

Numărul total de utilizatori din toate țările în care operează compania a ajuns la 54 de milioane. Dintre toate cele 170 de orașe europene în care funcționează aplicația, Bucureștiul s-a clasat pe locul opt în 2021 în ceea ce privește numărul de curse, în timp ce o distanță totală de aproape 24 de milioane de kilometri a fost parcursă în România, echivalentul a 62 de ori distanța dintre Pământ și Lună. Valoarea medie a unei călătorii a fost de aproximativ 17 lei, iar distanța medie a fost de puțin peste 5 km.

Sursa foto: Free Now

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri