Angela Cretu devine director general Avon la nivel global, ca urmare a finalizarii oficiale a achizitiei Avon de catre grupul brazilian Natura & Co. Astfel, ea devine prima romanca in aceasta pozitie din istoria companiei.

Dupa ce Avon a devenit oficial parte din Natura &Co, alaturi de branduri precum The Body Shop si Aesop, grupul brazilian de ingrjire personala ajunge al patrulea cel mai mare grup din domeniul frumusetii la nivel mondial.

Alaturarea Avon la grupul Natura &Co marcheaza un moment important pentru industria de beauty prin crearea unei retele puternice, care comunica multi-channel si are in componenta o diversitate remarcabila de branduri din divizia Consumer. In acest context, Angela Cretu a preluat din aceasta luna conducerea Avon la nivel global, cu exceptia pietelor din America Latina, dupa ce in ultimii trei ani a fost vicepresedinte al grupului Avon si CEO pentru Europa Centrala si de Est, fiind responsabila de 18 tari din regiune.

Sunt asteptate venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari

In urma tranzactiei, Natura&Co iti va mentine pozitia fruntasa in operatiunile de selling online si offline, prin intermediul celor peste 6,3 milioane de consultanti si reprezentanti Avon si Natura. Natura&Co va detine, de asemenea, o retea extinsa in retail cu peste 3.000 de magazine si o prezenta digitala in ascensiune in ceea ce priveste toate companiile incluse in grup. La nivel financiar si strategic, sunt previzionate venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari, colaborarea cu peste 40.000 de asociati, crearea unui portofoliu considerabil de produse in categoriile cheie si prezenta globala in peste 100 de tari.

La fel ca Avon, grupul Natura&Co va avea o strategie orientata catre rezultate si catre sustinerea de cauze sociale precum drepturile femeilor, lupta impotriva crizei climatice, productia de cosmetice cruelty-free si dezvoltarea de parteneriate solide cu comunitatile locale.

Citeste si:
Avon Romania scoate la vanzare centrul de distributie din Chiajna
Avon Romania scoate la...

Angela Cretu este noul CEO al Avon la nivel global

Angela Cretu detine o experienta de peste 20 de ani in compania AVON, timp in care a avut numeroase roluri executive, dintre care cel mai recent este cel de General Manager si Group VP pentru 18 tari din Europa Centrala. Anterior, Angela a condus divizia Est-Europeana, Africana si pe cea din Orientul Mijlociu. A avut dintotdeauna o pasiune pentru compania AVON si angajatii ei, alaturi de reprezentanti si clienti. Cu abilitati de management demne de admiratie si cu experienta internationala in industrie, Angela Cretu a fost constant implicata in initiativele AVON pentru incurajarea activitatii femeilor in mediul economic, ceea ce reprezinta puncte forte in colaborarea dintre AVON si Natura de aici inainte.

Rezultatul fuziunii dintre Natura, Aesop si The Body Shop, marca corporativa Natura & Co consolideaza crearea unei companii de produse de frumusete globala, cu un portofoliu mai mare de branduri, cu desfasurare pe mai multe canale, motivata de rezultate. Cele trei companii care formeaza grupul si-au luat angajamentul de a genera un impact economic, social si ecologic pozitiv. Fondata in 1969, Natura este o companie multinationala braziliana in categoria cosmetice si ingrijire personala, lider in vanzarile directe. Fondata in 1976 in Brighton, Anglia, de catre Anita Roddick, The Body Shop este o marca de frumusete globala care incearca aiba genereze un impact pozitiv in lume. Brandul australian de frumusete Aesop a fost infiintat in 1987, cu misiunea de a crea o gama de produse la superlativ pentru piele, par si corp.

Avon este prezent de 22 de ani pe piata din Romania, timp in care si-a mentinut o pozitie de top in preferintele consumatorilor, reusind in acelasi timp sa puna bazele uneia dintre cele mai mari comunitati de femei. Compania este preocupata nu numai sa aduca frumusete si independenta femeilor, dar si sa le imbunatateasca viata, promovand respectul pe care societatea il datoreaza rolului lor in dezvoltarea sociala si militand continuu pentru sanatatea si standardul lor de viata.

Citeste si:
#CancelCancer - ecografii mamare gratuite pentru 3.000 de femei
#CancelCancer - Peste 3000 de...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Romancele nu se uita la bani cand isi cumpara parfumuri
Setari Cookie-uri