Când este ultima oară când ai cumpărat un calendar de perete? Statistici cu privire la producția de calendare nu sunt ușor de găsit și la fel de rar găsești un calendar cu un subiect mai anost decât acesta. Britanicii de la Motorway Vistas au strâns 12 fotografii realizate pe autostrada M40 și au legat cel mai ciudat calendar auto pentru anul 2023.

Sub numele de „Landmarks of the M40 2023” sau Obiective de pe autostrada M40, cei de la Motorway Vistas au ales 12 poze din locuri cunoscute de pe traseul autostrăzii cu o lungime de 143 de kilometri ce străbate Anglia. Scopul? Un calendar tematic ieșit din comun care a fost deja vedeta ziarelor din Regat, Daily Mail titrând: „Este acesta cel mai plicticos calendar din Marea Britanie?”

Contra unei sume modice de 45,5 lei, care rivalizează prețul unui meniu generos la fast-food, poți avea pe perete, lună de lună, peisaje dominate de griul autostrăzii care pleacă din Londra și ajunge până în Birmingham. De ce ai vrea asta? În principiu, deoarece nu există un calendar similar cu A2. Sau cu A3. Acesta este unul dintre avantajele englezilor în fața noastră - au foarte multe autostrăzi care pot fi subiecte de calendare. Noi abia am strânge, după un efort susținut, imagini pentru un singur calendar.

Calendarul poate fi trimis chiar și în România, dar costurile nu sunt mici de când Marea Britanie nu mai este în UE

În ciuda colecției de imagini cu intersecții - M40 este pe poziția a 13-a în Marea Britanie ca flux al traficului - și poduri, calendarul este căutat de oameni din toate colțurile lumii, inclusiv acele colțuri ticsite deja de autostrăzi. Mulți ar putea constata că acest calendar este alegerea perfectă dacă ești în căutarea unui cadou care să nu fie nici ieftin, dar nici interesant în vreun fel. Până la urmă, cu toții avem la locul de muncă sau în cercul de cunoștiințe o persoană care merită să se uite, tot anul 2023, la drumuri și poduri.

Revenind la M40, această autostradă este mai scurtă decât A3, care măsoară 167 de kilometri, dar este mult mai veche. Construcția la acest proiect de infrastructură menit să unească zona capitalei de regiunea Midlands a început în 1967 și a durat mai bine de 20 de ani. Drumul, cu câte trei benzi pe sens pe majoritatea lungimii sale, trece și prin Oxford, iar porțiunea inițială a fost completată în 1974, pe când România se lăuda cu o rețea de zero autostrăzi. În prezent, cam 100.000 de mașini traversează M40 zi de zi. Prin comparație, puțin peste 50.000 de mașini circulă pe DN1 la ieșirea din București.

Cu alte cuvinte, ar trebui să se dubleze traficul pe DN1 ca să merite și această porțiune de drum un calendar al ei.

Sursa foto: Shutterstock.com, Highway Vistas

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Mihai Fira
Mihai Fira este reporter auto Wall-Street.ro din toamna lui 2022. Înainte de a se alătura echipei, Mihai a colaborat cu mai multe publicații din domeniul auto, atât românești cât și străine. El și-a început cariera ca jurnalist în mediul online, ca editor al site-lui Pitstops.ro, cel mai important portal românesc de motorsport din România. Mihai a colaborat și cu BMWBlog.ro, sursa oficială de știri despre producătorul bavarezi, dar și cu...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri