Bolt a lansat o nouă opțiune pentru utilizatorii aplicației, gândită pentru cei care vor să-și transporte animalele de companie. Astfel, utilizatorii au de acum o categorie dedicată pentru a merge prietenul cel mai bun, dar există și anumite restricții.

Cu ocazia Zilei Animalelor de Companie, Bolt a adus în România o nouă opțiune pentru cei care folosesc platforma de mobilitate. Aceasta se numește Pet și, așa cum sugerează și numele, categoria îți permite să nu îți mai lași acasă animalul de companie atunci când comanzi un Bolt. Opțiunea a apărut încă din 2019 în alte țări vecine, cum ar fi Ucraina.

De acum înainte, nu mai este necesar ca utilizatorii să contacteze șoferii în avans, pentru a întreba dacă au voie să călătorească alături de prietenul necuvântător. Tot ce trebuie să facă este să selecteze categoria Pet, atunci când solicită o cursă, și vor putea aduce cu ei animalul de companie.

„În interesul siguranței și conform legislației în vigoare, posesorii de câini de talie mare trebuie să se asigure că animalele lor poartă botniță în spațiul public și pe durata călătoriei cu aplicația noastră. Pentru a oferi pasagerilor noștri siguranță și confort, le cerem posesorilor de animale de companie să respecte această cerință pe întreaga durată a călătoriei”, a subliniat Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-hailing, Bolt România.

Opțiunea de transport este disponibilă începând de astăzi în 11 orașe - București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Brașov, Craiova, Oradea, Pitești, Timișoara, Ploiești și Sibiu - alături de cele existente deja, precum Bolt, Women for Women, Confort sau Green. În alte țări, Bolt cere clienților să folosească cuști, pătuțuri speciale sau alte modalități de transport și pentru animalele mai mici.

Sursa foto: Bolt

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri