Constructorul auto american Ford a anunţat că analizează posibilitatea de a produce un nou automobil de teren (SUV) la uzina sa de la Valencia (Spania), transmite Reuters, scrie Agerpres.

"Urmărim cu atenţie evoluţia pieţelor europene pentru oportunităţi de creştere a actualei noastre oferte de produse", a informat grupul american într-un comunicat de presă. "Având în vedere modificările pe care le vedem la nivelul industriei, credem că există o oportunitatea pentru a adăuga un nou SUV multi-energy la ciclul de producţie din Europa, care să fie produs la Valencia", a adăugat Ford. Grupul american a precizat însă că nu a fost luat încă o decizie oficială.

"O veste excelentă pentru Valencia, Spania şi muncitorii de la FordSpain. Decizia companiei de a produce vehicule electrice garantează viabilitatea uzinei de la Almussafes în următorii ani", a apreciat premierul spaniol, Pedro Sanchez, într-o postare pe reţeaua socială X.

La rândul său, sindicatul General Workers Union (UGT) a salutat faptul că "Almussafes va avea un nou vehicul şi va menţine un grad suficient de ocupare a forţei de muncă".

În prezent, uzina Ford de la Valencia are 4.800 de angajaţi şi produce numai modelul Ford Kuga, după ce alte modele au fost scoase din producţie în ultimii ani.

În luna martie 2022, constructorul auto Ford Motor Company a transferat proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa.

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri