1 Februarie 2010

Seat si-a luat director de marketing de la British American Tobacco



Seat, constructorul spaniol de automobile, are un nou director de marketing si comunicare, Alejandro Paschalides, care vine de la British American Tobacco (BAT), unde a ocupat functia de director pentru brand-ul Kent in Londra.
Alejandro Paschalides va raporta direct catre Jan-Henrik Lafrentz, vice-presedinte executiv pentru vanzari si marketing Seat.

Paschalides are 50 de ani si detine o diploma in Business Administration, specializare Marketing, de la Sacred Heart College, Carolina de Nord, USA.

Printre responsabilitatile sale in cadrul grupului BAT, unde a lucrat din anul 1999, se numara si acela de director general pentru statele GCC (Consiliul de Cooperare din Golf) in Emiratele Arabe Unite si de director de marketing si vanzari din Venezuela.

Inainte de asta, Paschalides a detinut diferite posturi de marketing manager, pe o perioada de peste 16 ani, in companii precum Cadbury, Schweppes si Unilever, in Spania, SUA si Olanda.

Paschalides este cetatean a trei tari: Grecia, SUA si Venezuela.



Citeste si