Angajarile sunt o parte integrata in orice afacere, iar crearea unei baze solide a personalului poate fi cheia succesului intr-un business. Pentru aceasta, este important ca procesul de recrutare sa fie derulat corect inca de la initierea sa intr-o companie. Citeste care sunt cele 3 greseli pe care trebuie sa le eviti cand vrei sa aduci oameni noi in firma, potrivit OpenForum.

Nu exagera cu cautarile pe internet

Internetul in recrutarea de personal este un element esential, insa poate constitui si un punct de saturatie. Gandeste-te ca extinderea in online a cautarilor va creste numarul de aplicatii si ia in calcul daca ai resursele necesare pentru a genera acest flux.

Nu evita sa folosesti networking-ul

Nu exista niciun alt instrument mai de incredere in recrutarea de angajati decat propria ta impresie sau a unui prieten apropiat.

Evita sa te ingropi sub un morman de aplicatii si incearca sa iti cladesti in timp un grup de persoane din aceeasi industrie in care activezi. De la acestia poti afla cu siguranta pe cine merita sa ai in vedere la angajare.

Nu angaja doar pentru ca acea persoana este pe gustul tau

Aceasta este o capcana in care cad multi manageri de resurse umane, insa este riscanta si poate crea prejudicii costisitoare companiei tale. Prioritizeaza performantele anterioare si competentele in fata carismei si a unei potriviri de personalitate.

Aceasta este o buna masura de protectie pentru a nu alege un candidat necalificat, care va duce la irosirea de timp, bani si la o productivitate scazuta.

Sursa foto : freedigitalphotos.net


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Recrutarea e buna, dar haideti sa facem si dezvoltare!