Sa zicem ca esti un manager in departamentul de servicii pentru clienti – Customer Service Manager – si esti certat urat de tot de catre seful tau, liderul departamentului. El a fost sunat de catre un client important, care e nemultumit de raspunsurile pe care le-a primit cand v-a cerut sa faceti niste modificari la produsul pe care i-l livrati. Normal, seful tau nu e incantat sa fie „de acea parte” a telefonului, afirma Cariere Online.

Probabil ca nici macar nu a intrebat prin companie ca sa afle ce s-a intamplat si ce anume ar fi putut sa mearga prost. Si totusi, el presupune din start ca e vina ta, ca l-ai tratat prost pe client si ca acum ai afectat grav relatia companiei cu acel client.

Citeste mai mult pe Cariere Online.

Sursa foto: seful te critica, Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri