Angajatii au de multe ori sabloane in gandire. De fapt, modul in care gandesti poate face diferenta in cat de bine iti indeplinesti sarcinile la job. Pentru a te asigura ca in noul an ai un start mai bun, am facut o lista cu cinci moduri de a gandi pe care trebuie sa le scoti din mintea ta, pentru a nu-ti sabota singur cariera.

Toata lumea face greseli, asa ca nu fi prea dur cu tine, atunci cand faci cateva mici greseli la birou. Raportari, sedinte, prezentari, intalniri, deadline-uri etc. toate acestea te fac sa te simti coplesit de volumul de munca. Nu lasa ca acest lucru sa iti scada moralul.

Blocheaza asadar cele cinci ganduri toxice care ti-ar putea sabota cariera (sfaturi de la un career coach).

"Merit aceasta avansare !"

Acest mod de a gandi, desi tentant, trebuie evitat in orice moment al carierei. In timp ce s-ar putea sa simti ca esti indreptatit la o oportunitate de avansare pentru ca ai muncit din greu, sefii si colegii vor avea resentimente daca atitudinea ta sugereaza ca esti "special". Lipsa de modestie atunci cand obtii un post de conducere poate crea colegilor falsa impresie fie ca esti ingamfat si ai o atitudine de dictator, fie ca nu meritai promovarea. Acest lucru ar putea afecta activitatea echipei. In aceste conditii va fi nevoie sa iti dedici fiecare minut din munca ta pentru a-i convinge pe cei din jur ca nu ai obtinut avansarea decat in conditii de concurenta echitabile.

Citeste articolul integral in revista CARIERE.

Citeste si:
6 tipuri de angajati care nu sunt niciodata promovati
6 tipuri de angajati care nu...

Sursa foto: alphaspirit / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Ce ii sfatuieste Richard Branson pe tineri: doua cuvinte pentru succes