Atunci cand relocam oameni pentru pozitii de management mutam si familia managerului recrutat, a declarat Cristina Savuica, chief happiness officer in cadrul companiei de recrutare Lugera, la conferinta HR 2.0, eveniment organizat de wall-street.ro, in parteneriat cu Groupama, Lugera, PeliFilip si 7Card.

Lugera a gestionat primul proiect de relocare in 2007 cand a trebuit sa mute 800 de oameni in Timisoara pentru o companie din auto.

“Pentru a gasi 800 de oameni am vazut 5000. Acum relocarea este un lucru de care ne intalnim adesea. Pentru Bucuresti recrutam pentru companii din IT, banking, telecom si retail. Pentru Iasi pentru conpanii de call center si IT, in timp ce pentru sectorul auto - moto recrutam oameni pentru Sibiu, Arad, Timisoara si Oradea. De curand pentru a convinge 400 de oameni se mute la un client din Cluj am contactat peste 8.000 de oameni”, a declarat Savuica.

Ea a adaugat ca la un moment a dorit sa relocheze un manager insa in final acesta a refuzat locul de munca pentru ca nu era de acord sotia lui.

„Mi-a zis ca nu accepta jobul pentru ca nu il lasa sotia. Luati in calcul si astfel de factori. Am avut si cazuri in care am mutat candidatul cu tot cu familie. In general este vorba de functii de general manager, director financiar sau manager de operatiuni”, a explicat reprezentanta Lugera.

Citeste si:
Cristina Savuica, Lugera: Absenteismul la interviu, practica nationala
Cristina Savuica, Lugera:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Este mai greu sa convingi un IT-ist sa se relocheze decat un manager