Cum sa te organizezi mai eficient: Metoda veche de cand lumea folosita de Bill Gates, Richard Branson si Sheryl Sandberg

Bill Gates, fondatorul Microsoft, Richard Branson, seful Virgin Group, Sheryl Sandberg, care conduce divizia de operatiuni a Facebook, isi organizeaza timpul folosind o metoda clasica, care poate fi foarte productiva, scrie Revista CARIERE.

Toti trei au intotdeauna asupra lor un carnetel/o agenda si un pix, potrivit Business Insider. In acest fel isi pot nota toate ideile care le trec prin cap sau task-urile pe care vor sa le duca la implinire in ziua respectiva.

"Nu imi amintesc ultima data cand nu am avut la indemana o hartie si ceva de scris", a scris Richard Branson intr-o postare pe blogul companiei sale.

"Imi place sa astern ideile imediat ce imi vin in minte", a adaugat seful Virgin Group.

Citeste continuarea in Revista CARIERE

Citeste si:
Ce spune Bill Gates despre teoriile conspirației
Ce spune Bill Gates despre...

Sursa foto: Revista CARIERE

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri