Platforma de recrutare cv30 a introdus un concept de employer branding prin care le ofera angajatorilor consultanta pentru a-si pregati o imagine cat mai atractiva pentru tinerii candidati.

"Am pornit de la o necesitate pe care o aveam si pe care am regasit-o la multi angajatori: sa recrutam noi colegi care sa se integreze facil si sa ne facem cunoscuti ca un angajator care intr-adevar face lucrurile diferit. Ne-am pus intrebarea urmatoare: Daca un candidat are de ales intre doua job-uri cu oferte salariale similare, ce il determina sa faca o alegere? Si raspunsul firesc a fost: echipa, pentru ca dincolo de bani, este important sa ai unde sa te dezvolti si sa inveti, dar si sa poti sta 8-10 ore cu oameni pe care ii respecti. Astfel, am creat pentru fiecare angajator un profil care poate fi o pagina de cariere ce scoate in evidenta oamenii din cadrul companiei si principalii factori diferentiatori”, a declarat Lavinia Vladu, cofondator cv30.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont