Tinerii din Generatia Y au schimbat modul in care companiile recruteaza in ziua de astazi. Daca in trecut, angajatorul era cel care avea ultimul cuvant, acum balanta de putere s-a inclinat mai mult in favoarea candidatului. Brandul de angajator sau employer branding este solutia pentru companiile care vor sa se prezinte cat mai autentic in fata candidatilor din generatia Millennials.

Platforma de recrutare cv30 a introdus un concept de employer branding prin care le ofera angajatorilor consultanta pentru a-si pregati o imagine cat mai atractiva pentru tinerii candidati.

"Am pornit de la o necesitate pe care o aveam si pe care am regasit-o la multi angajatori: sa recrutam noi colegi care sa se integreze facil si sa ne facem cunoscuti ca un angajator care intr-adevar face lucrurile diferit. Ne-am pus intrebarea urmatoare: Daca un candidat are de ales intre doua job-uri cu oferte salariale similare, ce il determina sa faca o alegere? Si raspunsul firesc a fost: echipa, pentru ca dincolo de bani, este important sa ai unde sa te dezvolti si sa inveti, dar si sa poti sta 8-10 ore cu oameni pe care ii respecti. Astfel, am creat pentru fiecare angajator un profil care poate fi o pagina de cariere ce scoate in evidenta oamenii din cadrul companiei si principalii factori diferentiatori”, a declarat Lavinia Vladu, cofondator cv30.

In prezent, cv30 lucreaza impreuna cu Microsoft Romania pentru a livra solutii de employer branding pentru angajatorul companiei.

"Cand am auzit prima data ca vom face profilul angajatorului Microsoft, am fost putin sceptica pentru ca imi imaginam numai programatori cu nasul in laptop-uri, cu fobie de aparatul de fotografiat. Insa, inca de la prima discutie de consultanta si briefing, am realizat ca este o echipa de nota 10, oamenii fiind deschisi si foarte pasionati de tehnologie", a adaugat Lavinia Vladu.

Gamificarea, noul trend in...
Citeste si: Ce afla angajatorii atunci cand te pun sa te joci pentru un job

In paralel, Microsoft Romania a dezvoltat si un program accelerat de training, Microsoft Academy for College Hires, dedicat studentilor si absolventilor, prin care se urmareste recrutarea tinerilor cu potential, pasionati de tehnologie.

Pe cv30.co, povestea MACH este spusa chiar de catre angajatii Microsoft Romania care au participat la program. Informatiile sunt prezentate in videouri, testimoniale si declaratii. Joburile sunt prezentate tot in format video, astfel incat candidatii sa inteleaga ce presupune o zi la birou, ce vor invata in cadrul job-ului si de ce ar trebui sa aplice.

"Candidatii cunosc pentru ce joburi aplica de la bun inceput datorita testimonialelor video si interviurilor cu colegii nostri. Programele noastre au devenit din ce in ce mai vizibile in randul studentilor si absolventilor, iar numarul aplicantilor este in continua crestere la fiecare campanie de recrutare pe care o derulam", a declarat Alexandru Vrancianu, University Recruiter la Microsoft.

Postarile pe Facebook ale...
Citeste si: Postarile pe Facebook, criteriu in recrutarea angajatilor


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
NNC Services: Millenials schimba paradigma recrutarii