Platforma de recrutare cv30 a introdus un concept de employer branding prin care le ofera angajatorilor consultanta pentru a-si pregati o imagine cat mai atractiva pentru tinerii candidati.

"Am pornit de la o necesitate pe care o aveam si pe care am regasit-o la multi angajatori: sa recrutam noi colegi care sa se integreze facil si sa ne facem cunoscuti ca un angajator care intr-adevar face lucrurile diferit. Ne-am pus intrebarea urmatoare: Daca un candidat are de ales intre doua job-uri cu oferte salariale similare, ce il determina sa faca o alegere? Si raspunsul firesc a fost: echipa, pentru ca dincolo de bani, este important sa ai unde sa te dezvolti si sa inveti, dar si sa poti sta 8-10 ore cu oameni pe care ii respecti. Astfel, am creat pentru fiecare angajator un profil care poate fi o pagina de cariere ce scoate in evidenta oamenii din cadrul companiei si principalii factori diferentiatori”, a declarat Lavinia Vladu, cofondator cv30.

In prezent, cv30 lucreaza impreuna cu Microsoft Romania pentru a livra solutii de employer branding pentru angajatorul companiei.

"Cand am auzit prima data ca vom face profilul angajatorului Microsoft, am fost putin sceptica pentru ca imi imaginam numai programatori cu nasul in laptop-uri, cu fobie de aparatul de fotografiat. Insa, inca de la prima discutie de consultanta si briefing, am realizat ca este o echipa de nota 10, oamenii fiind deschisi si foarte pasionati de tehnologie", a adaugat Lavinia Vladu.