Un business inseamna dinamica. Dorinta de a imbunatati, de a dezvolta afacerea exista permanent. Daca te afli la inceput de drum si iti doresti sa cunosti succesul, exista strategii care te pot ajuta sa treci la un nivel superior.

A invata cum sa-ti dezvolti afacerea merita sa fie unul dintre obiectivele tale. Este important ca businessul tau sa reziste in mediul concurential puternic, iar tu sa te bucuri de confort financiar.

Ce poti face pentru a-ti duce afacerea la un nou nivel? Afla din randurile de mai jos cateva activitati de succes.

Conecteaza-te cu tehnologia

Tehnologia joaca un rol semnificativ pentru un business. Daca intelegi modul in care aceasta te poate ajuta in mod direct este un pas important inainte.
Tehnologia face parte din viata unui business. Laptopuri, smartphone-uri, servicii de Cloud Computing, program de contabilitate sau de salarizare, solutii POS, acestea si multe altele sunt parte a schimbarii tehnologice.
In plus, tehnologia inseamna economie de timp si bani. Diversele software-uri automatizeaza procese care alta data erau realizate manual de mai multi angajati, ca de exemplu facturarea.
Daca te gandesti ca firma ta este prea mica pentru un software dedicat, este gresit. Un software se adapteaza nevoilor firmei tale. Incearca gratuit softul de gestiune pentru a vedea cum te poate ajuta cu evidenta contabilitatii primare.

Ofera atentie serviciului de relatii clienti

A pastra clientii fericiti joaca un rol semnificativ pentru succesul unei afaceri. Inseamna atat un venit constant, cat si a castiga cea mai buna reclama - clientii tai care vorbesc cu entuziasm si multumire despre serviciile/produsele tale in cercul lor de prieteni.
Este important ca orice plangere a clientului sa fie abordata rapid, cu foarte multa constiinciozitate. Cauta impreuna cu el cea mai buna solutie.
Alte modalitati de a rezolva nemultumirile clientului sunt: ascultarea cu atentie fara a-l intrerupe, a-i multumi pentru ca ti-a adus in atentie o anumita problema, a-ti cere scuze cu sinceritate pentru disconfortul produs. In plus, realizeaza un follow-up pentru a te asigura ca problema a fost rezolvata, iar el a ramas in continuare un client multumit.

Citeste si:
Francezul care a pariat pe Romania pentru productia de bere artizanala
Francezul care a pariat pe...

Invata sa delegi

Multi manageri de firme, in special la inceput de drum, au tendinta de a face ei totul, mergand pe ideea ca o fac cel mai bine. Orice manager, indiferent de nivelul inalt la care se afla are nevoie de ajutor si suport in munca sa.
Odata ce te obisnuiesti sa delegi sarcini angajatilor tai, vei avea mai mult timp pentru ceea ce stii tu sa faci cel mai bine si anume, sa dezvolti afacerea.
Pe langa faptul ca tu castigi mai mult timp daca delegi, vei ajuta persoanele implicate sa se dezvolte. Acest lucru inseamna ca data viitoare cand apare un proiect similar vei putea delega sarcina cu un grad inalt de incredere si cu mult mai putina implicare din partea ta. Succes!

Sursa foto: Pexels.com


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
ROCA bate palma cu Bittnet pentru solutii integrate de tehnologie