Gianpiero Petriglieri, profesor INSEAD din top Thinkers50, vorbeste despre ruperea unei legaturi importante. Adesea, liderii si cei care ar trebui sa il urmeze nu mai au senzatia de apartenenta, de scop comun. Poate ca impart acelasi spatiu de lucru, insa nu si aceeasi viziune legata de viitor. Daca aceasta conexiune se destrama, atunci ajung sa traiasca in lumi paralele, noteaza Revista Cariere.

Tocmai de aceea cel mai important rol al unui manager este sa fie un conector, adica sa creeze legaturi intre oamenii sai.

Un studiu realizat de Harvard Business Review in randul specialistilor din domeniul Resurselor Umane arata ca acestia se asteapta ca managerii sa petreaca 36% din timpul lor pentru a-si ajuta subordonatii sa se dezvolte. Dar cercetarea a relevat ca, in realitate, procentul alocat acestei activitati este de doar 9%. Cifra poate parea mare pentru unii si mica pentru altii. Ideea este ca aceasta abordare matematica nu prea este relevanta, caci mai mult nu inseamna neaparat si mai bine.

Citeste continuarea pe Revista CARIERE

Citeste si:
(P) S-au deschis inscrierile pentru The Balkan Conference 2017
(P) S-au deschis inscrierile...
Sursa foto: Revista CARIERE

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
(P) Continuam cursa spre dezvoltarea individuala si organizationala!