Scoala de vara pentru tinerii care vor sa descopere mediul de business

26 de studenti din Romania si Marea Britanie vor participa la programul SUMMER’S COOL, o initiativa menita sa completeze pregatirea teoretica oferita de scoala, cu o pregatire practica, care sa-i familiarizeze pe tineri cu cerintele si realitatea job-urilor din lumea de business.

Proiectul SUMMER’S COOL, lansat de Nestle Romania, face parte din programul "Alliance for YOUth", cunoscut in Romania pentru oferirea a peste 16.500 de joburi permanente, 781 de stagii de practica platita si 300 de evenimente de dezvoltare personala si profesionala.

Anul acesta, programul SUMMER’S COOL a reunit 26 de tinerii, studenti la universitati din Bucuresti, Londra, Leeds si Bath. Dupa absolvirea programului, doi dintre studentii cu cele mai bune rezultate au fost selectati pentru pozitii de internship platit in cadrul companiei, in departamentele de Relatii Publice si Digital.

"Atunci cand esti la inceput de drum este important sa intelegi ca, indiferent de cariera aleasa, de-a lungul timpului, vei intalni atat succesul, cat si esecul. Ai gresit – inveti tot ce poti din acea situatie, apoi mergi mai departe si nu repeti greselile facute. Vei face altele, dar cu timpul, vei capata un bagaj de cunostinte care, insotit de pasiunea pentru ceea ce faci si perseverenta, te va duce catre succes", a declarat Leszek Wacirz, General Manager la Nestle Romania.

SUMMER’S COOL este un efort comun al mai multor companii din sectorul privat, organizat cu scopul de a deschide noi oportunitati in randul tinerilor si de a se implica activ in educatia acestora.

Citeste si:
Tineri care nu viseaza la niciun viitor: statistici in Romania
Tineri care nu viseaza la...

"SUMMER’S COOL este exact asa cum iti imaginezi si putin mai mult. Am pornit cu un sentiment anxios pentru ca nu sunt la o facultate de specialitate, dar sunt pasionata de Marketing si am sperat sa nu fie tehnicalitati pe care nu le voi intelege. Frica mea nu s-a adeverit. Fiecare facilitator a explicat suficient de bine orice concept, iar lucrurile au fost practice, fondate pe realitate. Am reusit sa intelegem realitatea si sa gandim logic, deci nu am intampinat dificultati. Pot spune chiar ca am invatat foarte multe si mi-au fost depasite asteptarile despre cate poti culege dintr-o scoala de vara", a declarat unul dintre studenti.

Conceput ca parte din programul „Alliance for YOUth”, SUMMER’S COOL este un proiect care urmareste sa completeze pregatirea teoretica oferita de scoala, cu o pregatire practica, care sa-i familiarizeze pe studenti cu cerintele si realitatea job-urilor din lumea de business. Initiativa „Alliance for YOUth” doreste sa aduca solutii la realitatea ingrijoratoare a somajului din randul tinerilor. Aceasta problema a capatat proportii la nivelul Uniunii Europene, in special in orasele mari din sudul Europei, unde rata de somaj in randul tinerilor ajunge la cote ingrijoratoare.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri