Citeste si

Ei bine, „relatia” cu Inboxul a ramas destul de puternica. Potrivit unui studiu realizat de Adobe in 2017, la care au participat peste 1.000 de americani, e-mailul reprezinta in continuare canalul de comunicare preferat la job.

In medie, 5,4 ore sunt alocate in fiecare zi lucratoare pentru citirea si scrierea mesajelor de acest tip!

Cu toate ca timpul petrecut cu e-mailurile este destul de indelungat, fata de 2016 se observa o scadere de 27%. Asta pentru ca tot mai putine persoane isi verifica Inboxul inainte sa se dea jos din pat, preferand sa lase aceasta activitate pentru momentul in care ajung la birou, iar multi nu se uita deloc pe e-mailul de serviciu atunci cand sunt in concediu.

Citeste mai multe pe site-ul Revista CARIERE.

Dezvoltatorul Soft32.com...
Citeste si: Dezvoltatorul Soft32.com investeste pana in 100.000 de euro in...

Sursa foto: Revista CARIERE