A lucra pentru propriul business a devenit un lucru tot mai des intalnit printre cunoscutii si rudele noastre.

Daca si tu ti-ai facut curaj si esti la inceput de drum in antreprenoriat, felicitari! Cu siguranta provocarile exista. Sunt multe satisfactii, dar si foarte multa munca.

Cu toate acestea, este important sa constientizezi avansul tehnologiei si modul in care acesta iti poate usura viata la birou.

Daca vrei sa ramai competitiv, este important sa nu intorci spatele evolutiei tehnologice. De la telefoane mobile, aplicatii, Google Drive si pana la sisteme ERP, toate vor sa iti vina in ajutor.

Afla 3 lucruri pe care sa le ai in vizor daca ai o afacere mica, profitabila, care iti doresti sa creasca tot mai mult.

Smartphone de ultima ora

Telefoanele mobile evolueaza de la an la an. Daca ai un model de smartphone vechi, ar fi util sa il schimbi.

Cu totii avem o stransa legatura cu propriul telefon. Se poate intampla sa uitam portofelul acasa, dar nu si telefonul.

In mediul de business, cu atat mai mult smartphone-ul joaca un rol important. Te ajuta in primul rand sa comunici cu clientii tai. Le poti raspunde instant la mesaje, emailuri, comentarii pe Facebook. Daca inca nu ai angajati dedicati pentru serviciul suport, este important sa poti fii tu la timp cu raspunsurile de care clientii au nevoie.

Desigur, smartphone-ul este cel care te ajuta sa fii informat cu ultimele noutati, chiar daca esti in miscare, sa ai apeluri video cu angajatii, partenerii, pe scurt spus, sa fii eficient si conectat mereu la business.

Cateva modele populare de telefoane mobile de business sunt: Samsung Galaxy S9 Plus, Samsung Galaxy Note 8, iPhone 8, BlackBerry KeyOne.

Cloud

Vremea floppy disk-ului a apus, la fel si a serverelor depozitate intr-o camera speciala, cu rolul de a ajuta programele instalate pe calculator sa ruleze.

Acum Cloud-ul este noul trend in mediul de business, menit sa iti usureze munca, sa iti ofere flexibilitate si o colaborare eficienta cu angajatii.

Mai precis, internetul face posibil ca programele sa ruleze fara a mai fi nevoie de CD-uri instalate, documentele sunt accesate si consultate in timp real de mai multi utilizatori, in plus nu mai depinzi de computerul de la birou, ai nevoie doar de o conexiune buna la internet.

Daca inainte task-urile erau indeplinite exclusiv de la birou, acolo unde se afla prezenta toata informatia, acum ea poate fi accesata simplu si rapid de pe orice dispozitiv, doar cu un user si parola.

Atunci cand ai o afacere, sa poti lucra indiferent de locul in care te afli, este un adevarat atu.

Pe langa faptul ca inclusiv angajatii pot lucra de acasa, ca poti partaja documentele cu echipa in mod facil, trebuie sa stii ca informatiile nu se pierd, chiar daca calculatorul s-a stricat. Prin urmare, beneficiezi de securitatea datelor.

Program de facturare

Cand vine vorba de business, cu siguranta ceea ce iti doresti sa faci nu este partea de hartogareala. Cu un program de facturare in care fluxul de lucru este bine definit, facturile nu vor mai fi pentru tine o dificultate.

De ce sa introduci datele manual? Munca iti este simplificata, automatizata, datorita tehnologiei. Vei evita erorile, vei avea acces rapid la informatia dorita si un foarte bun control asupra documentelor contabile - facturi, chitante.

Mai mult timp pentru dezvoltarea obiectivelor de business, inseamna ca afacerea ta sa se afle pe un trend ascendent.

Facturile fac parte din existenta oricarei companii, fie ea mica sau mare, insa atunci cand se apeleaza la un software dedicat, se economiseste timp, energie, resurse umane.

Daca iti faceai grijii in privinta timpului consumat pentru a invata sa utilizezi un astfel de program, tine cont ca interfata este prietenoasa, tocmai pentru ca tu sau oricare dintre colegii tai sa il puteti folosi fara dificultati, inca de la prima accesare.

Succesul se construieste cu pasi mici, dar inteligenti, bazati pe avansul tehnologiei. Intr-un mediu de business puternic concurential, a fi cu un pas inainte poate face diferenta. Succes!

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri