BenefitOnline.ro, platforma de beneficii extrasalariale pentru angajati din Romania, a inregistrat in 2018 o cifra de afaceri de 32 milioane de lei si un profit de aproximativ 2 milioane de lei, iar 2019 estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de peste 50%.

Peste 110.000 de angajati, din peste 250 de companii din diverse industrii, precum IT, automotive, banking, share-service si telecom utilizeaza platforma BenefitOnline.ro pentru a-si alege singuri beneficiile extrasalariale. BenefitOnline.ro include astazi peste 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 1.800 de furnizori.

"Afacerile din 2018 au continuat sa mentina trendul din ultimii ani, dublandu-le fata de anul precedent. Astfel, cifra de afaceri a urcat la 32 de milioane de lei, cu un profit de aproximativ 2 milioane de lei. Pentru anul in curs, ne-am propus sa atingem o cifra de afaceri de minimum 50 de milioane de lei", a declarat Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.

Evolutia din ultimii ani a numarului utilizatorilor din platforma a avut un tipar similar, numarul acestora dublandu-se de la an la an. In prezent, cei peste 110.000 de angajati reprezinta peste 3% din totalul numarului de angajati din mediul privat romanesc.

"Acest trend crescator arata ca piata romaneasca se educa in spiritul ideii de beneficii flexibile, iar companiile arata din ce in ce mai mult o aplecare catre nevoile angajatilor din perspectiva beneficiilor. Tendintele pentru anii urmatori nu pot fi decat pozitive si estimam ca, pentru anul in curs, numarul utilizatorilor platformei noastre va creste la circa 160.000, iar in maximum 2 ani ne-am propus sa ajungem la 250.000 de utilizatori ai platformei”, a mai spua Stelian Bogza.

Citeste si:
De ce renunta romanii la job in primele 100 de zile
De ce renunta romanii la job...

Anul trecut, BenefitOnline a incheiat parteneriate cu 65 de companii noi, majoritatea fiind din industria IT, call center si BPO, servicii, banking si productie.

Pe langa atingerea unei cifre de afaceri de 50 de milioane de lei si a unui numar de 160.000 de utilizatori in platforma, pentru 2019, compania vizeaza diversificarea listei de beneficii accesibile angajatilor. Una dintre directii este posibilitatea achizitionarii de abonamente sau bilete la spectacole, concerte, proiectii cinematografice, muzee, festivaluri, filme, etc., ca urmare a unei modificari legislative care aduce in lumina noile tichete culturale, ce vor putea fi acordate lunar sau ocazional.

O alta directie de dezvoltare a companiei este si extinderea la nivel international. BenefitOnline a initiat deja in 2018 multiple discutii cu companii din Bulgaria si Serbia, acestea fiind pietele vizate pentru extindere.

Compania are in prezent 21 de angajati si are in plan pentru acest an cresterea echipei la 25 de angajati.

Citeste si:
Romanii se feresc sa isi negocieze salariul la interviu
Romanii se feresc sa isi...

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Cum a evoluat piata de beneficii din Romania si care sunt tendintele