Avon Romania, unul dintre cei mai mari jucatori ai pietei locale de produse de frumusete, a anuntat datele unui studiu despre barierele resimtite de femeile din Romania in atingerea potentialului lor profesional si personal.

Studiul a fost prezentat in cadrul celei de-a sasea editii CSR4Women by Avon, eveniment prin care compania si-a asumat angajamentul de a imbunatati viata a 100 de milioane de femei anual.

Potrivit studiului Avon, doar jumatate dintre romance au un job full-time (54%) si doar mai putin de o treime (28%) au fondat un business propriu. Aceasta, desi cele mai multe dintre femeile intervievate (76%) cred ca munca le creste increderea in ele insele si le face modele mai bune pentru copiii lor (74%).

67% dintre respondente au declarat ca resimt lipsa resurselor financiare necesare pentru a incepe o afacere. Riscul (25%) si absenta conexiunilor necesare (24%) sunt urmatoarele motive enumerate de romance ca bariere in fondarea unui business propriu. Asta chiar daca 96% dintre ele considera ca in business sunt la fel de capabile ca barbatii (mai mult decat media globala de 93%).

De asemenea, una din doua romance e convinsa ca nu e incurajata sa devina antreprenoare de cultura din care face parte. Doar 31% spun ca au la dispozitie sustinerea de care au nevoie din punct de vedere profesional si doar 29% simt ca au sprijin in dezvoltarea carierei.

Citeste si:
Avon România donează 5000 de viziere pentru personalul medical
Avon România împreună cu Amma...

Cat despre rolurile traditionale, 56% dintre romance nu cred ca cel mai important rol al femeii e sa aiba copii si grija de familie, dar tot 56% dintre ele cred ca cel mai important rol al barbatului e sa aduca bani in casa. In acelasi timp, 6 din 10 femei cred ca pentru a fi implinite trebuie sa aiba copii.

Rezultatele studiului confirma inca o data ca mai sunt inca multe de facut pentru a sustine femeile din Romania si din lume pentru a-si atinge potentialul profesional si personal, ceea ce pe termen lung poate contribui la o crestere economica si poate avea impact major in societate.

La nivel global, analizele economice arata ca dezvoltarea potentialului economic al femeilor ar insemna un plus de intre 12 si 28 de miliarde de dolari la PIB-ul global anual.

La nivel global, concluziile studiului confirma problemele cu care se confrunta inca femeile:

Citeste si:
Presiune din toate părțile. Ce frământări au femeile care conduc...
Femeile manager, în criză:...
  • Doar jumatate dintre femei cred ca sunt incurajate sa devina antreprenoare de cultura din care fac parte;
  • Aproape 80% dintre femei cred ca brandurile de cosmetice exercita presiune asupra lor pentru ca ele sa fie perfecte;
  • O treime dintre femei sunt victime ale violentei fizice si/sau sexuale.

In acest context, pentru a crea o lume mai buna pentru ele, stand4her by AVON va lansa programe si initiative pe trei directii strategice:

  • Sustinerea egalitatii de sanse pe plan profesional;
  • Sustinerea libertatii femeilor de a fi ele insele, de a se exprima;
  • Sustinerea dreptului femeilor la o viata sanatoasa si in siguranta.

"De cand suntem prezenti in Romania, am oferit prin modelul nostru de business suport in dezvoltarea femeilor din comunitatea Avon. Astazi, ne mandrim cu peste 5.000 de romance care coordoneaza echipe de vanzari din toata tara. Cu platforma stand4her, ne vom dubla eforturile pentru a face lumea un loc mai bun pentru femei si in contextul in care, la nivel global, 100 de milioane dintre ele lucreaza cu noi si folosesc produsele noastre", a declarat Andreea Moldovan, director general Avon Romania, Republica Moldova, Bulgaria, Macedonia si Albania.

Studiul a fost prezentat in cadrul celei de-a sasea editii CSR4Women by Avon, eveniment prin care compania si-a asumat angajamentul de a imbunatati viata a 100 de milioane de femei anual.

Avon este prezent de peste 22 de ani pe piata din Romania. Compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 560 milioane lei in 2017 si a ajuns la un portofoliu de peste 1.000 de produse, dintre care parfumuri, produse pentru machiaj, ingrijirea corpului, tenului si parului, precum si produse de fashion & home.

Citeste si:
Cheltuielile casnice ale românilor au crescut cu 14% în pandemie
Studiu GfK: Cheltuielile...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Citește și
Farmec va avea reduceri la peste 100 de produse de Black Friday
Setari Cookie-uri