Este cunoscut faptul ca femeile iau deciziile diferit fata de barbati cand vine vorba despre cariera, precum si faptul ca provocarile acestora in piata muncii sunt diferite decat cele ale colegilor lor de gen masculin. Iata cateva idei care le vor ajuta pe femei, dar si pe barbati, de ce nu, sa creasca in cariera, prin actiuni pe care le pot face imediat.

Schimba compania din interior. Cand esti frustrat la locul de munca, iti este usor sa spui ca vei pleca, insa inainte de a lua o decizie ar trebui sa te gandesti cat de greu ai ajuns in acel post. Mai mult, trebuie sa ai in minte ca poti schimba mentalitati ale oamenilor din companie atunci cand esti in interior, cand stii care sunt valorile si cand ai increderea celor de acolo.

Poti avea un impact mai mare prin faptul ca esti prezent inca in firma, mai ales ca poti sa iti spui pe moment opinia si poti schimba chiar atunci o decizie, de exemplu, scrie Forbes.

Invata sa vorbesti pe limba organizatiei. A fi capabil sa-ti comunici ideile, creativitatea si pasiunea pe intelesul celorlalti poate deveni abilitatea ta de top, calitate pe care sigur vrei sa ti-o insusesti.

Lucreaza cu oameni care te sustin si sustin ceea ce poti face. La locul de munca, conteaza extrem de mult persoanele cu care interectionam, mai ales cand vine vorba despre superiorul direct. Fiecare dintre noi are un mod unic de a privi lucrurile si moduri proprii de a rezolva orice sarcina. Sigur, un angajator are propriile procese, care trebuie urmate, insa ca angajat este important sa alegi locul, departamentul, in care lucrezi, in special ghidat de sentimentul ca acolo poti fi tu insuti si iti poti folosi talentul si abilitatile. Toate acestea pot face o mare diferenta in evolutia profesionala.

Citeste si:
Cum te ajuta munca remote sa devii o femeie de cariera
Cum ajuta munca remote...

Pregateste-ti temeinic orice intalnire. Multi oameni le spun femeilor sa fie increzatoare inainte de a prezenta o idee sau o companie, chiar si atunci cand cer o marire, iar toate acestea sunt adevarate. Facandu-ti temele pentru orice intalnire importanta iti creste increderea de sine, demonstrezi auditoriului ca ii intelegi valorile si te ajuta sa ramai increzator in fata provocarilor ridicate in timpul intalnirii.

Fa cursuri pe subiecte noi. Un curs te poate ajuta sa te “asezi” intr-un nou domeniu sau intr-un alt departament din companie. Si intotdeauna trebuie sa te gandesti ca niciodata nu este prea tarziu pentru a mai invata ceva. De asemenea, in acest fel iti poti stimula noi idei.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
GFR a calificat si angajat primele femei - mecanic de locomotiva