Revista HR Manager organizeaza in data de 4 martie 2020, la DB Connect, evenimentul „In cautarea fericirii la job. Organizatia fericita.” In cadrul evenimentului aflam cum sa construim o strategie a Fericirii in organizatie si ce ii face cu adevarat fericiti pe angajati pentru a putea fi un motor al cresterii, productivitatii, inovatiei si profitului.

Evenimentul va reuni peste 100 de participanti: HR Manageri, Directori de Departamente, CEO’s din companii, Antreprenori din diverse domenii de activitate.

Fericirea la munca a incetat sa mai fie un simplu „buzz”; ea s-a transformat rapid in strategii si obiective implementate in planurile de zi cu zi ale managerului de HR. Starea de fericire, echilibru si bunastare intr-o organizatie se dovedeste a fi un „must have” pentru succesul pe termen lung al oricarei companii. Studiile arata ca angajatii motivati si multumiti de jobul lor sunt mult mai productivi si creativi. De asemenea sunt mult mai implicati.

Lansam in dezbatere urmatoarele provocari:
– Cum construiesti o strategie a Fericirii in organizatie
– Cum reuseste o cultura a performantei sa genereze satisfactie si implicare
– Care sunt etapele crearii unui mediu de lucru pozitiv
– Ce poate face un manager HR pentru ca mediul de lucru sa fie atat unul prietenos cat si suficent de riguros incat sa genereze performanta si implicare
– Cum ar trebui sa arate o cultura organizationala care promoveaza munca cu sens? Ce rol joaca in acest caz componenta de Employer Branding?
– Care sunt programele pe care le foloseste compania dvs. pentru a creste nivelul de engagement si wellbeing al angajatilor?
– In cautarea fericirii cu orice pret. Granita fina dintre fericire si nefericire in organizatie si cum stim sa nu trecem de ea. Sau cand „mult” inseamna „prea mult” si strica.
– Ce sta la baza bunastarii unei companii: leadershipul, sistemele de management, relatia dintre oameni sau calitatea umana a celor care alcatuiesc organizatia?

Printre speakerii confirmati pana in prezent:
• Madi Radulescu, Executive Coach (PCC) si Managing Partner MMM Consulting Intl.
• Aurelian Chitez, Sales Director, Romanian Software

Citeste si:
„Leadership-ul CIO în noua ordine mondială VUCA” începe pe 15...
A 8-a Ediție a Conferinței...

Parteneri media ai evenimentului: Revista CARIERE, BIZ, Jurnalul de Afaceri, doingbusiness.ro, Portal HR, HR Club, repatriot, Conaf, Elite Business Women.

Mai multe detalii legate de participare si inscrieri puteti afla de pe site-ul evenimentului sau o puteti contacta pe Andra Zikov– Event Project Manager, Tel: 0729.141.379 sau pe e-mail la evenimente@cariereonline.ro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri