Compania de recrutare Adecco, unul dintre cei mai mari actori de pe această nișă, si-a mutat 200 dintre cei 220 de angajați ai companiei în mediul online, în contextul răspândirii cazurilor de coronavirus. Șeful companiei, Florin Godean, a arătat că din cauza procedurilor din România o parte din personal este încă nevoită să vină la birou, contractele de muncă neputând fi realizate electronic în România.

”Nu ne-am întrerupt activitatea, am mutat-o în mediul online, interviurile sunt online, colegii noștri, marea lor majoritate lucrează de acasă. Noi avem 200 de angajați care lucrează de acasă, singurii care vin la birou, prin rotație, în măsura în care putem, sunt cei care se ocupă de partea administrativă”, a declarat, pentru wall-street.ro, Florin Godean, cluster manager pentru România și Ungaria, a companiei de recrutare Adecco.

Aproximativ 20 de angajați încă merg la birou pentru că, din păcate, la ora actuală, în România nu avem contracte de muncă electronice și este nevoie să ne întâlnim cu angajatul, să semnăm contracte, să realizăm acte adiționale

Godean a adăugat că în astfel de situații mediul de afaceri își dă seama cât de multe lacune sunt în ceea ce privește procedurile din țara noastră.

Adecco România este cel mai mare jucător din domeniul resurselor umane. Compania gestionează peste 7,000 de persoane angajate temporar și deservește zilnic peste 600 de clienți.

Citeste si:
Adecco solicită anularea impozitului pe venit și testarea gratuită...
Adecco solicită autorităților...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Citește și
Adecco: Avem nevoie de recalificare la fiecare 5 ani, nu la 20 de ani
Setari Cookie-uri