Lilia Gherboveț: ”Femeile au viitor în business-ul românesc”

Genți de lux produse în România? Da, se poate: Lilia Gherboveț este o tânără antreprenoare care în ultimii 6 ani a dezvoltat un brand de genți premium românești: Margee Bags.

Lilia Gherboveț: ”Am pornit cu 20.000 euro investiție și cu planuri mari pentru afacerea mea: să creez un brand de genți de lux 100% produse în România care să ofere nu doar stil, ci calitate și durabilitate. Nu a fost ușor, industria de producție în marochinărie din țară este monopolizată de clienți dinafară, însă am reușit să găsesc o fabrică potrivită pentru așteptările mele, cu o manoperă desăvârșită.”

În primul an, 2014, a reușit să vândă aproximativ 300 genți și a înțeles că exista potențial enorm pentru brandul ei. Astăzi vorbim de vânzări de circa 300 genți pe lună atât în țară cât și înafară.

Poșetele de lux Margee sunt preferatele vedetelor din România dar au ajuns și mai departe, în vitrinele magazinelor din întreaga lume: New York, Moscova și Londra, dar și în alte orașe mari. Pentru anul viitor, Margee targetează o cifră de vânzări de 1,5-2 milioane de euro, pentru activitatea la nivel global.

Gențile sunt creațiile Liliei, însă colaborează și cu hub-uri de design din Italia, pentru a fi constant în pas cu tendințele globale în materie de fashion. Cel mai cunoscut model Margee este Aimee, rucsacul cu urechi, un model care nu trece neobservat pe stradă. Alt model de excepție este Endless Brâncuși, produs în colaborare cu o pictoriță cunoscută înafară pentru reproducerile operelor lui Brâncuși.


Întrebată cum echilibrează viața de mamă a trei copii și cum e să fii antreprenor la doar 33 ani, Lilia spune:

Nu e ușor, e nevoie de multă disciplină și de puterea de a te adapta rapid, în funcție de situație, dacă e nevoie să fii mamă sau manager în acel moment. Chiar și așa, cred cu tărie că femeile au viitor în business-ul românesc. Partea cea mai grea este să pornești la drum, mai ales dacă este un drum nou, nebătătorit, însă din momentul în care începi aventura aceasta ai parte de suficientă adrenalină și entuziasm ca să te motiveze să depășești toate obstacolele ce îți apar în cale. Mi-aș dori ca fetița mea și toată generația de femei care urmează să știe că a fi business woman înseamnă în primul rând să înveți din greșeli și să te auto-depășești, în fiecare zi.

Setari Cookie-uri