Computer Generated Solutions (CGS) România, jucător important din piața locală de business process outsourcing (BPO), angajează în 2022, peste 800 de specialiști cu background tehnic, pe poziţii de reprezentanţi relaţii clienţi, back office, suport tehnic. Noile posturi sunt deschise atât pentru poziții ce necesită prezență fizică în cele şapte centre de suport din Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanţa şi Galaţi, cât și în sistem full-remote din orașe unde nu avem prezență fizică.

“Ne menținem ritmul de recrutare din ultimii ani, de peste 200 de noi angajați lunar, pentru ca, per total în acest an sperăm să adăugăm circa 800 de noi colegi echipei CGS România care numără, la acest moment 4.300 de angajați. Avem un portofoliu de proiecte în creștere substanțială, multe provenind de la companii americane din zona de healthcare, telecom și securitate informatică, dar înregistrăm și o extindere a celor existente ceea ce generează automat și o extindere de capital uman în cadrul companiei”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

CGS România și-a remodelat strategia de resurse umane în ultimii doi ani și a trecut prin procese de transformare pentru a fluidiza operațiunile în contextul pandemiei și a noului mod de lucru. Astfel, recrutarea automatizată a dus la o scurtare a întregului proces cu aproximativ 25%, în timp ce feedback-ul oferit de candidați poate fi monitorizat în timp real, pentru fiecare etapă a recrutării. În medie, întregul proces automatizat durează 1-2 zile, comparativ cu 4-5 zile pentru cel standard.

Retail jobs

Totodată, echipele de recrutare și resurse umane ale CGS România au reconfigurat întregul proces de recrutare și onboarding astfel încât să aibă o adaptabilitate totală pentru toate variantele de lucru – de la birou, la hibrid și remote 100%. Pentru angajații remote au fost configurate sesiunile de onboarding, training, coaching de la distanță și este de asemenea, livrat biroul mobil, cu echipamentul necesar de lucru.

Vezi și: HR Talks | Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România: Problema nu e găsirea de oameni, ci retenția

Deschiderea companiei către angajarea de noi colegi în sistem 100% remote a avut un impact pozitiv în evoluția business-ului de anul trecut. Creștem nu doar business-ul CGS România, dar și oamenii din companie. Într-adevăr, majoritatea rolurilor deschise sunt de tip entry level, dar avem și foarte multe poziții de specialiști.

Citeste si:
Recrutarea automatizată, printre noile tehnologii din industria de...
Recrutarea automatizată,...

Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România

Un alt aspect important menționat de reprezentantul companiei este legat de majorarea investițiilor alocate pentru personalul de suport. Astfel, compania alocă resurse extinse pentru a asigura suport constant și rapid mai ales pentru noii colegi ce vor lucra 100% remote, astfel încât aceștia să se poată adapta rapid sarcinilor și să atingă în timp optim standardele de calitate.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri