12 Aprilie 2023

Tara Interactive, companie românească de dezvoltare de software face angajări. Ce poziții caută



Compania românească de dezvoltare de software Tara Interactive țintește creșterea numărului de angajați în București și Chișinău cu până la 60%, anul acesta, la aproximativ 80. Creșterea echipei este direct proporțională cu extinderea portofoliului de clienți. Tara Interactive a bugetat investiții de aproximativ 100.000 de euro în dezvoltarea angajaților în 2023.

„Am stabilit, pentru anul acesta, programe de formare, training și dezvoltare, atât cu formatori externi, cât și un program intern de creștere dedicat angajaților actuali și viitori. Am alocat în această direcție de dezvoltare 60.000 de euro, investiție destinată tuturor angajaților, în funcție de rolurile acestora în companie. Investiția poate varia în funcție de evoluția acestor programe, însă suntem pregătiți să creștem bugetul cu 50%”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la Tara Interactive.

Compania caută să își extindă echipa cu oameni dornici să învețe lucruri noi. Candidații trebuie să aibă cel puțin un curs finalizat în aria de expertiză pentru care aplică, să aibă gândire analitică, să își poată stabili și urmări prioritățile și termenele de livrare.

În prezent, TARA Interactive are deschise noi poziții în trei departamente: Software Development, Business Development și Support.

„În momentul în care un angajat se alătură echipei, va face, împreună cu managerul său, un plan individual de dezvoltare profesională și personală. În cadrul acestui proces, vor face o analiză a decalajului și vor decide împreună ce îmbunătățiri trebuie aduse, astfel încât să poată fi atins cel mai bun rezultat. Metoda de livrare a acestor intervenții poate fi diferită - de la training, cursuri în extern, până la experimentare și studiu individual”, mai spune Vlad Lepădatu, menționând că TARA Interactive a implementat un program de executive coaching și training, atât la nivel de management, cât și pentru noii angajați, în perioada de onboarding, în funcție de nivelul fiecăruia de cunoștințe.

Tara Interactive a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul anterior, și estimează, pentru anul acesta o creștere organică a business-ului cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și nevoii de automatizare a companiilor.



Citeste si