Românii sunt curioși, în general de salarii nu doar pentru că vor să știe cât câștigă capra vecinului, ci și prin prisma faptului că reconversia profesională este acum mult mai la îndemână comparativ cu anii trecuți. În ceea ce privește marketingul, ai crede că cele mai multe salarii depășesc lejer mia de euro în România, însă lucrurile nu stau chiar așa. Înțelegerea nevoilor cumpărătorilor în cadrul procesului de marketing și vânzări e mai complexă de atât, motiv pentru care salariile cresc direct proporțional cu dobândirea de experiență în industrie.

Ce salariu mediu este în marketing în România. Cât câștigă specialiștii în afara țării

În România, salariul mediu net în marketing este 1.085 de euro, în vreme ce angajații care pleacă să lucreze în afara țării vor încasa un salariu mediu net de 1.256 de euro, potrivit datelor de la BestJobs.

  • Specialist Marketing

Junior: 601 euro

Mid: 997 de euro

Senior: 1.261 de euro

Salariu mediu net pentru această poziție: 1.000 de euro

  • Specialist Trade Marketing

Junior: 661 de euro

Mid: 1.261 de euro

Senior: 1.442 de euro

Salariul mediu net pentru această poziție: 768 de euro

  • Brand Manager

Junior: 901 euro

Mid: 1.033 euro

Senior: 1.346 euro

Salariul mediu net pentru această poziție: 932 euro

  • Specialist E-commerce

Junior: 997 euro

Mid: 1.201 euro

Senior: 2.139 euro

Salariul mediu net pentru această poziție: 975 de euro

  • Coordonator Marketing

Junior: 1.282 euro

Mid: 2.174 euro

Senior: 2.597 euro

  • PR Manager

Mid: 770 euro

Senior: 1.586 euro

  • Copywriter 1.070 de euro

  • Specialist Social Media: 894

  • Specialist Digital Marketing: 924

  • Performance /PPC Marketing: 1.228 euro

  • Director Marketing: 3.032

10 abilități necesare unui specialist în marketing

  1. Înțelegerea nevoilor cumpărătorilor în cadrul procesului de marketing și vânzări
  2. O abordare analitică a marketingului
  3. Înțelegerea optimizării ratei de conversie
  4. Abilități puternice de comunicare prin mesaje succinte
  5. Agilitate
  6. Abilități de storytelling
  7. Experiență cu instrumente, platforme și canale digitale contemporane
  8. Gândire colaborativă
  9. Gândire critică și soluționare de probleme
  10. Învățare continuă

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri