28 Septembrie 2011

Singurul magazin in care iti poti crea propria ciocolata. Vezi aici cum arata



Heidi Chocolat SA, parte a grupului elvetian Laderach, a inaugurat langa fabrica din orasul Pantelimon un magazin concept in care fiecare consumator isi poate incerca talentul de creator de ciocolata. Investitia in Heidi Chocoworld are o valoare de peste 250.000 de euro.

Inceput in decembrie 2010, proiectul Heidi Chocoworld a fost inaugurat saptamana aceasta in prezenta lui Jurg Laderach, fiul fondatorului companiei elvetiene, a ambasadorului Elvetiei la Bucuresti si a autoritatilor locale.

Magazinul ocupa o suprafata de 169 mp. Aici se comercializeaza toate produsele fabricii Heidi Romania. In plus, in insula din mijlocul magazinului, departamentul de cercetare-dezvoltare, alaturi de maestrul chocolatier Jakob Hausmann, creeaza retete noi precum ciocolata cu ghimbir, lavanda sau fulgi de ardei iute. Orice vizitator isi poate incerca de asemenea talentul, putand realiza propria sa reteta de ciocolata, in cadrul unui seminar de creatie. Pretul unui seminar de creatie este de 50 lei.

De asemenea, Chocoworld este conceput ca magazin outlet pentru fabrica Heidi din Pantelimon, in cadrul caruia sunt expuse multipack-uri cu pret redus, promotii la diferite sortimente de ciocolata, ciocoata Silver Line (calitatea a doua, produsele rupte pe linia de ambalare, neconforme la gramaj).

Proiectul este unic pentru zona Europei de Est.

“Nu am creat acest proiect doar pentru a vinde ciocolata. Este vorba in primul rand de experienta. Vorbim de o noua era in creatia de ciocolata”, spune Erwin Vondenhoff, director general Heidi Chocolat.

Potrivit acestuia, pentru acest an compania nu intentioneaza sa deschida si alte magazine de acest tip in Bucuresti, urmand sa il promoveze pe cel din Pantelimon prin activitati de marketing si PR.

In prezent produsele realizate in fabrica din Pantelimon sunt exportate in 39 de tari. Directorul general al companiei afirma ca ponderea exporturilor in afacerile Heidi s-a dublat in ultimul an, pana la 20%. Cititi si Ciocolata 'Made in Romania', peste granita

Pentru acest an Heidi Romania estimeaza o cifra de afaceri de 65 de milioane de euro, in contextul unei piete in scadere cu 25% (evolutie asemanatoare cu cea din 2010). Industria locala a ciocolatei este estimata la 250 mil. euro.

Ramanem la nivelul lui 2006-2007. Preconizez o evolutie constanta si pentru acest an”, afirma Vondenhoff.

Heidi Romania face parte din grupul Laderach, fondat in anul 1962 ca o afacere de familie. Compania a intrat pe piata din Romania in anul 1994 si are in prezent 320 de angajati.



Citeste si