Metro deschide un magazin in Pitesti. Urmeaza Turda

Metro Cash & Carry anunta extinderea retelei din Romania cu un magazin Metro Punct in Pitesti, care a fost deschis pe data de 7 decembrie.

Noul magazin are o suprafata de vanzare de 2.100 de metri patrati pe care comercializeaza 4.000 de articole alimentare si nealimentare, inclusiv produse sub marca proprie. Acesta este cel de-al doilea magazin operat de Metro Cash & Carry in oras.

„Pe baza discutiilor deschise purtate cu actualii clienti, precum si privind harta magazinelor cash & carry din zona, am observat oportunitatea deschiderii a inca unui magazin la Pitesti. Noul Metro Punct are avantajul unei accesibilitati sporite pentru clientii din partea de nord a judetului (Mioveni, Curtea de Arges, Campulung), precum si dinspre Ramnicu Valcea, acestia nemaifiind nevoiti sa traverseze Pitestiul ca sa ajunga pana la Bradu", a declarat Dusan Wilms, director general al Metro Cash & Carry Romania.

Compania va mai deschide o unitate Metro Punct la Turda pe data de 16 decembrie.

Astfel, compania va finaliza anul cu sase magazine Metro Punct (Satu Mare, Piatra Neamt, Targoviste, Buzau, Pitesti si Turda).

Metro Punct este un format mai restrans de magazin operat de Metro Cash & Carry in Romania. O astfel de unitate are o suprafata aproximativa de 2.000 de metri patrati, adica de patru ori mai putin fata de un magazin cash & carry clasic din retea. Primul magazin Metro Punct a fost deschis in aprilie 2010.

In prezent, Metro Cash & Carry are o retea formata din 31 de magazine in 23 de orase.

Metro Cash & Carry (parte a grupului german Metro AG) este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele lantului se adreseaza clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie.

Harta expansiunii Metro Cash & Carry


Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri